Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_Christina schreef:Ja niemand plant een ongeluk, je kunt alleen plannen dat een ongeluk zo goed mogelijk afloopt.

Wij zijn gisteren op het strand misschien tien honden in totaal tegengekomen. Bij de strandopgang was het iets drukker omdat daar wat mensen lagen te zonnen enz., maar zeker niet zo druk als het naar mijn idee rond deze tijd op andere stranden in Nederland is. Ze mogen ook op best veel plekken het hele jaar door los op het strand, daar verbaasde ik me eigenlijk over. Zeker in het noordelijke deel van Texel mag dat op het grootste gedeelte van het strand.
Het gaat zo snel hè!

)
Ik heb nog even gezwommen met beide honden en ze waren echt super braaf. Eerst wel weer even onwennig maar na een kwartiertje ofzo waren ze wel relaxed. Alleen paste Appa z'n zwemvest niet meer oeps
Gelukkig paste hij die van Otje wel, en paste Otje zijn oude net aan haha. Dus Appa was pretty in pink vandaag

Tweevaks is wel een stuk duurder! Je kan natuurlijk altijd informeren, bij kleine kofferbakken is het soms handig om een bench te hebben met de deur aan de lange zijde
Echt genieten met dit weer!
Echt top dat we lopend heen kunnen ook.