Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Art_Ificious schreef:Hoe gaat het met Lilly nu?
Had nog een vraag, kan dit hok gewoon buiten zonder beschutting? En wat met stormen?
Ik wil ze graag op de wei houden. Maar onder het afdak kan helaas niet omdat daar hooi opgeslagen wordt en er dus geen ruimte over blijft.
Dus moet ik het stukje naast het afdak gebruiken.
Of een deel van de paddock afzetten zodat de paarden niet aan het hok kunnen, maar ook dan is het niet geheel windvrij.
[ [url=m/CN6uXX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Plan is om dan aan het hok ook een ren te maken zodat ze ten alle tijde vrij rond kunnen lopen en niet enkel ik het hok zitten.
caro29 schreef:Hout gaat kapot en de hendel voor het dak te openen is niet super stevig. Dit hout is ook populair knaaghout merk ik
Art_Ificious schreef:caro29 schreef:Hout gaat kapot en de hendel voor het dak te openen is niet super stevig. Dit hout is ook populair knaaghout merk ik
Oh OK. Nou knagen doen ze vooralsnog niet.
Ook de andere 2 die thuis zitten in een soort villa knagen nog niet aan het hok.
Maar dat hout stuk gaat is ergens beetje logisch, het voelt ook allemaal licht en goedkoop aan
Achja als het een paar jaar meegaat ben ik al tevreden.
Misschien dat ik tegen dat er slijtage is zelf een hok kan knutselen. Ik knutsel wel graag
dalena schreef:
Art_Ificious schreef:Wat een mooie.
Vandaag bezig geweest aan de ren voor de 2 hangoren.
Komt nog een poortje en bovenkant zal ook met draad dichtgemaakt worden.
Ze zitten nu dus snachts nog in hun hok, maar als alles af is mogen ze dag en nacht vrij rondlopen in de ren.
Totale afmeting exclusief het hok is 3m op 80cm en 1m hoog.
Edit... Foto's uploaden wil niet lukken?
jeetje77 schreef:Oh ik heb al 2 dagen zulke blije nijntjes. Overdag lekker naar buiten. Rosie niest minder. Hoorde vanavond van ml dat hij de grootste moeite had gehad om ze weer naar binnen te krijgen (hij heeft alle hoeken vh terras gezien![]()
)