Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Dat is ook zo![]()
Jenga spelen met een papegaai is geen succes![]()
Al dacht hij daar heel anders over
[ Video ]
Cayenne schreef:Ik probeer het de volgende keer te filmen wanneer hij weer eens zo'n bui heeft.
En het mooiste is dat hij dan gewoon doorgaat met zijn eten naar buiten hengelen terwijl hij je met een vernietigende blik aankijkt
Amado7 schreef:Wat een heerlijk beest.Ik zou bijna een papegaai willen
gerlindie schreef:Amado7 schreef:Wat een heerlijk beest.Ik zou bijna een papegaai willen
Ik dus nooit niet, wat een ellende
Ik ben dan altijd weer blij dat het enige wat mijn pony's van mij eisen is dat ik 's ochtends de Paddock open zet, en 's avonds weer dicht doe.
Ik kan hartstikke hard genieten van Cayenne haar verhalen, maar wat een werk zit er in zo'n papegaai zeg
Cayenne schreef:Het is inderdaad een werk om hem fysiek en mentaal gezond te houden! We willen zelf geen kinderen maar in principe hebben we nu gewoon alsnog een fulltime kleuter in huis
Culaccino: Ik stond vanochtend om half 7 al voor hem te kokenHij heeft zijn zoete aardappel en wortel het liefste gekookt en het is belangrijk dat hij dat eet ivm vitamine A wat edelpapegaaien echt nodig hebben.
Maar je krijgt er ook zoveel voor terugEn hij maakt onze dagen zoveel mooier! Dat hebben we er graag voor over