Puppy erbij 2019

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 21:14

dierenfan schreef:
De mijne vinden dit weer ook heerlijk. Helaas moest kenzo debiel doen vanochtend en heeft zijn rug bezeerd. Liggen en zitten lukt nu niet fatsoenlijk. Moest eigenlijk naar crematie maar toen ik daar was en op camera van thuis keek zag ik dat hij in totale paniek was dus direct terug gereden. Arm manneke. Hij ligt nu met pijnstilling op, op mijn been te slapen. Uit eerdere ervaringen hier mee weet ik dat hij dan wel kan liggen. Hopelijk is de ergste crisis over 2 uur over. Meestal 1 a 2 uur later is alles weer oke. Het lijkt een spieren kwrstie te zijn

Ah jeetje wat een pech zeg.. -O-

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 21:22

Ik had het laatste over hoe cruciaal kleine lichaamstaalfouten zijn bij agility.

Gisteren dus een training gehad waarbij we eigenlijk meer aan het lachen, gieren, brullen waren tussendoor dan aan het opletten. Dus ik maakte de nodige fouten, en het staat zo mooi op film, dus voor dat bericht van toen nog kracht bij te zetten, asjeblieft! :D Een ongevraagd lichaamstaal lesje. *\o/*

Hij had een lekker valkuilen parcours opgezet. Diegene die ze allemaal weet te benoemen krijgt naast de magnetron voor goede antwoorden ook de koelkast. *D

Mogen jullie vertellen wat er allemaal fout gaat en waardoor, als jullie dat willen natuurlijk. :+

De Weave is normaal haar 'no fail' toestel.

Dit filmpje is een aanvulling op bovenstaand filmpje, ik maak één cruciale fout waardoor Puk het foute gat kiest. <<)

En het laatste gedeelte van het parcours.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 21:24

kiwiwitje schreef:
Gaat lekker Dierenfan! Misschien maar even een dansje doen onder een ladder? Of een zwarte kat knuffelen? Of helpt dat niet tegen ongeluk? :')

Wil gerust 5 zwarte katten knuffelen en 100x onder een ladder door als dat helpt haha. Ladders overal en op mijn werk altijd wel zwarte katten aanwezig

xDenies

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 21:28

Je wijst met je verkeerd hand naar de tunnel? Geen idee :')

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 21:37

KimD schreef:
KarmaChansy schreef:

Morgen 6 weken ja, nu nog 3 over :+ Lux, Rengar en Ekko <3

Ik zou je graag willen aanbevelen, maar ik ken helaas niemand die zo'n hondje zou willen. -O-

Geen probleem, tis niet erg als ze wat langer blijven :D ze hebben wel echt alle 3 fijne karakters dus verwacht dat ze wel verkocht worden. Zijn allemaal ''werkwillend'' en leergierig

edit morgen 6 weken fotos dus dan zie je zijn oogje wel. :D

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-19 22:02

En toch vind ik het er wel heel gaaf uit zien hoe goed ze luisteren en hoe ''makkelijk''(als je het dus goed doet :P ) de honden te sturen zijn. Heb zo ook een paar keer naar de agility zitten kijken bij de crufts. Ik haal er ook niet echt ''stuurfouten'', om ze even zo te noemen, Uit maar ik heb verder niks van kennis oid in agility.

dierenfan schreef:
kiwiwitje schreef:
Gaat lekker Dierenfan! Misschien maar even een dansje doen onder een ladder? Of een zwarte kat knuffelen? Of helpt dat niet tegen ongeluk? :')

Wil gerust 5 zwarte katten knuffelen en 100x onder een ladder door als dat helpt haha. Ladders overal en op mijn werk altijd wel zwarte katten aanwezig

:') _/-\o_

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 22:23

KimD, oké ik ga een poging wagen voor je eerste filmpje.

Ik twijfel op ze op 0.11 door de tunnel had gemoeten? Je lijkt haar daarna kwijt te zijn alsof ze een andere kant op ging dan de bedoeling was. Op 0.15 mist ze denk ik het contactpunt door er overheen te springen. Op 0.58 springt ze halverwege de slalom uit. En daarna nog een keer zo te zien :Y)

Ik heb geen idee of het klopt :=

KC, wat apart dat Lux helemaal niet zo gewild is! Denk dat je die in Nederland als eerste kwijt was geweest :))

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 00:36

Heb 0 verstand van agility, zie eerlijk gezegd niet wat er goed of fout aan was :')

En de pups vinden uiteindelijk vast wel een plekje karma! En al helemaal als het voor jou geen haast heeft. Ik had ook gedacht dat lux wel gewild zou zijn eigenlijk :P

Sastaic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 10:23

Ik ga een poging wagen kim.

Op het eerste filmpje zet je een stap teveel bij de kattenloop waardoor ze doorloopt, ook al had je het raakvlak wel. Bij de palen komt ze eruit doordat je naar achter loopt weg van de palen?

2e filmpje je draait met je lichaam wel weg van het 1e tunnel gat maar loopt wel door naar het 1e gat toe waardoor ze die toch neemt.

3e filmpje geef je de palen aan met je verkeerde hand.

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 13:36

Zo de pups zijn nu 6 weken *\o/* dacht zal ze even showen! ze hadden alleen niet veel zin :+

Ziggs zijn mooie oogje, ze wilde graag een profiel foto
Afbeelding

Enzo (warwick)
Afbeelding

karma en balto wilde graag met hem spelen :')
Afbeelding

Rengar klein modeltje die gaat er echt voor zitten :+
Afbeelding
Afbeelding

Lux die had echt geen zin, ik ben ook verbaast dat er zo weinig intresse in haar is Afbeelding

dan als laatste fizzy, hier zie je dus wat ik bedoel maar de dierenarts kon dus echt niks vinden :n hij diet het ook niet altijd.
Afbeelding
Afbeelding

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 13:38

Ze zijn echt leuk <3

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-19 14:17

Knapperds! Ach voor Lux vind je uiteindelijk ook het perfecte baasje!

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 14:47

KimD geen idee wat er mis gaat met je houding maar wat vind ik het er gaaf uit zien. Hoop later ook zo iets met candy te kunnen doen !

Karmachansy heerlijk die puppy spam om naar te kijken en wat een knappies stuk voor stuk <3

Met candy gaat het slapen snachts nu echt super goed in de bench en ze heeft zelfs afgelopen nacht los in de woonkamer geslapen. Het slotje van de bench heeft de teckel gesloopt :') dus kon het deurtje niet dicht doen dus de gok genomen en haar los in de woonkamer gelaten.Kwam vanmorgen onder en ze lag lekker in de open bench te slapen. In de woonkamer geen plasjes of poep gevonden. *\o/*

Vanavond hebben we onze eerste puppy cursus dus ben heel benieuwd hoe ze het gaat vinden

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 15:17

KC, kan Fizzy niet 'gewoon ' een beetje scheel zijn? Ze zijn wel super schattig <3

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 15:19

jaa daarvoor was ik dus bij de Dierenarts maar daar keek hij dus constant recht vooruit :+ om eerlijk te zijn ga ik liever 1 keer te veel ik ben zo'n muts haha maar nu heeft hij een volledig oogonderzoek gehad en weet ik dat hij gezond is. De dierenarts heeft het ook fijn op papier gezet en ondertekend

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-19 15:25

Kijk wat goed Biggirl! :D

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 15:53

Ach, ik snap ook niet dat er weinig interesse is KarmaChansy! Ze zijn zo leuk en ik vind Lux echt een knap meisje! Het komt vast goed :) Wat het oogje betreft, heb het bij honden nog niet gezien, maar bij baby's komt het vaak voor hoor, 1 oog wat regelmatig even scheel kijkt. Komt omdat de spiertjes nog niet volledig ontwikkeld zijn en trekt vanzelf weg. Als de DA niks heeft gevonden denk ik dat het ook zoiets zal zijn bij Fizzy.

Even terugkomend op de borstels, hier nog geen hond maar wel borstels :')
Ik heb ze van Moser gekocht, die hebben een lekker zacht gel-handvat. Mijn duitse herder deed ik altijd met zo'n simpele borstel met aan de ene kant die geknakte ijzeren pinnetjes (slicker?) en aan de andere kant gewoon varkenshaar. Maar van die borstel kreeg ik altijd onwijs last van de muis van m'n duim. Ik denk dat ik in de moser borstels hele fijne heb gevonden maar dat gaan we vanzelf zien.

Ik heb een herdersharkje, zo'n pinnetjes-slickerding met aan twee kanten pinnetjes, en eentje voor als we een klit tegenkomen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 17:30

Skip is een draadhaar zonder draadhaar. Hij heeft merendeel een "gewone" kortere vacht. Ben bij een trimsalon geweest en die gaf aan dat borstels uit den boze zijn bij deze vacht.

Liever wassen en drogen, nou dat doen we geregeld! Skip houdt van sloot, modder en smerige dingen om in te rollen }:)

Misschien koop ik nog een keer een waterblazer om hem wat sneller droog te krijgen.

Weet een van jullie of an waterblazer ook werkt tegen huidschilfers? Mijn vader blijkt allergisch voor honden te zijn. -O-

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-19 17:46

He wat vervelend mvdende!

Kleine spot nam het er even van bij de foto's

Afbeelding
Afbeelding

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 18:57

Hier liggen er allesinds veel minder haren in huis na het uitblazen met de waterblazer. Dus denk dat het wel een verschil maakt.

Aelynn haar eerste trimmbeurt net gedaan. Stoere meid
Afbeelding
Afbeelding

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 19:27

Kiwiwitje heerlijke foto's <3

Zoe aaahh verzopen katje :D Weer heerlijk fris!!

Hier inkopen gedaan voor de pup. Alleen nog brokjes , kauwring en een flostouw :)
Afbeelding
Afbeelding
En knappe Fizzy vandaag. Moe van het spelen
Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-19 19:52

Ahhh succes morgen Zoe!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 19:57

Oh .. het moment dat Bo de badkuip en borstelen leuk gaat vinden kijk ik naar uit. Maar zo'n trimtafel is wel heel ideaal moet ik zeggen. Wellicht een kwestie van oefenen :Y) Hij rent zo de zwemvijver in .. maar een douche of bad .. nah-ah.

Leuk puppy inkopen! Geniet er van :D *\o/*

Hier zijn wij ook steeds meer over de naam uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 20:03

kiwiwitje schreef:
He wat vervelend mvdende!

Kleine spot nam het er even van bij de foto's

[ [url=m/3BdryJ.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lOAS0I.png]Afbeelding[/url] ]

puppybuikjes zijn het zaligste zachtste lekkerst ruikende wat er is <3 <3 <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 20:06

Kabayo zo zalig al dat puppyshoppen!! Als alles goed gaat ga ik begin mei he-le-maal los hahaha. A.s. dinsdag is de echo. Ben echt zo zenuwachtig :=