Puppy erbij 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fannetje

Re: Puppy erbij 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 18:21

Petitparis, ik geloof direct dat je dan dubbel ligt, pff. Geen overwicht dus ;)
Vandaag Roetsj laten titreren en daarna laten enten, van de pup-enting was alleen de Distemper aangeslagen (6+), de rest stond op 1, dus gelijk cocktail geënt. Nu over 3,5 week terug om te kijken of de rest ook aangeslagen is en om weil te boosteren. Mijn dierenarts vind het interessant om te zien en gaat zich ook proberen aan te sluiten bij de prof-groep, zodat ze op de lijst mag en er meer over te weten komt.
Wel trots op mijn pup, want geen kik bij elke prik, maar wel protest op het vasthouden, want stilzitten is natuurlijk helemaal niet leuk ;)
Kaus: wat een ellende trouwens met je buren. Heb geen advies maar lees wel mee in je andere topic.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-18 18:30

fannetje schreef:
Petitparis, ik geloof direct dat je dan dubbel ligt, pff. Geen overwicht dus ;)
Vandaag Roetsj laten titreren en daarna laten enten, van de pup-enting was alleen de Distemper aangeslagen (6+), de rest stond op 1, dus gelijk cocktail geënt. Nu over 3,5 week terug om te kijken of de rest ook aangeslagen is en om weil te boosteren. Mijn dierenarts vind het interessant om te zien en gaat zich ook proberen aan te sluiten bij de prof-groep, zodat ze op de lijst mag en er meer over te weten komt.
Wel trots op mijn pup, want geen kik bij elke prik, maar wel protest op het vasthouden, want stilzitten is natuurlijk helemaal niet leuk ;)
Kaus: wat een ellende trouwens met je buren. Heb geen advies maar lees wel mee in je andere topic.

Super interessant dat titeren he? :D ik vind het ook echt leuk om die fb pagina te volgen! Ze kan zich overigens ook gewoon aanmelden op de gewone pagina. Doen wel meer dierenartsen!

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 18:39

Kim, dat doet ze ook, maar voor haar is op de lijst komen ook interessant, want hier in de buurt zit niets, de dichtstbijzijnde zit in Barneveld(Chiara) of Otterlo (Tannetje, maar die heeft patiëntenstop), dus zou haar extra klandizie op kunnen leveren (had haar daar even op gewezen, aangezien ze zelf niet zo FB-ig is).
Ik heb vroeger met haar gewerkt en gun haar dat dan ook, dus dacht, ik denk even met haar mee en dat waardeerde ze erg.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-18 19:07

fannetje schreef:
Kim, dat doet ze ook, maar voor haar is op de lijst komen ook interessant, want hier in de buurt zit niets, de dichtstbijzijnde zit in Barneveld(Chiara) of Otterlo (Tannetje, maar die heeft patiëntenstop), dus zou haar extra klandizie op kunnen leveren (had haar daar even op gewezen, aangezien ze zelf niet zo FB-ig is).
Ik heb vroeger met haar gewerkt en gun haar dat dan ook, dus dacht, ik denk even met haar mee en dat waardeerde ze erg.

Ohh op die fiets!

Hier zit helaas ook weinig in de buurt. En t meerendeel van wat er wel in de buurt titert, doet het niet volgens de “regels” van de pagina helaas. Hier dus nog even een zoektocht..

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 10:25

Gisteren in Frankrijk geweest om een hond mee op te halen. Dit was bij de fokker van de moeder van Kenai. Hij had nog de grootmoeder, de grootvader, de halfzus, een nichtje en een neefje en een achternichtje in zijn bezit. We zijn om half 5 aangekomen met het plan een uurtje te blijven, eens bij de familie te kijken en de hond mee te nemen. We zijn uiteindelijk om middernacht vertrokken, oeps :D
Was super gezellig. Een hele toffe man. We zeggen altijd dat Kenai 100% zijn moeder is van karakter, blijft dat oma Lucy ook 100% hetzelfde karakter heeft. We hebben uren over de honden gepraat, samen gegeten en afgesproken om in de nabije toekomst eens terug te komen en dat we dan Kenai en zijn moeder meenemen :D
Was echt een super gezellige uitstap (even 600 km enkele Reis voor gereden)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 10:39

Zoe_97 schreef:
Gisteren in Frankrijk geweest om een hond mee op te halen. Dit was bij de fokker van de moeder van Kenai. Hij had nog de grootmoeder, de grootvader, de halfzus, een nichtje en een neefje en een achternichtje in zijn bezit. We zijn om half 5 aangekomen met het plan een uurtje te blijven, eens bij de familie te kijken en de hond mee te nemen. We zijn uiteindelijk om middernacht vertrokken, oeps :D
Was super gezellig. Een hele toffe man. We zeggen altijd dat Kenai 100% zijn moeder is van karakter, blijft dat oma Lucy ook 100% hetzelfde karakter heeft. We hebben uren over de honden gepraat, samen gegeten en afgesproken om in de nabije toekomst eens terug te komen en dat we dan Kenai en zijn moeder meenemen :D
Was echt een super gezellige uitstap (even 600 km enkele Reis voor gereden)

wat gaaf zeg en een best unieke kans!

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 10:53

Idd! Was echt een geweldige ervaring. Vooral omdat de grootmoeder drachtig uit Brazilië is gekomen, dus en amper honden van deze lijn in Europa zijn.

Ik ben ook helemaal verliefd geworden op een hond die bij hem terug gebracht was en voor herplaatsing was. Een geweldige werkhondje met het uiterlijk van een showhond. Helaas een gecastreerde reu en ik wil toch echt een open teef. Heb me echt moeten bedwingen hem niet mee te nemen.

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 11:25

Ik heb iets gemist geloof ik, welke hond heb je opgehaald Zoe? :D

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 11:34

Zoe_97 schreef:
Idd! Was echt een geweldige ervaring. Vooral omdat de grootmoeder drachtig uit Brazilië is gekomen, dus en amper honden van deze lijn in Europa zijn.

Ik ben ook helemaal verliefd geworden op een hond die bij hem terug gebracht was en voor herplaatsing was. Een geweldige werkhondje met het uiterlijk van een showhond. Helaas een gecastreerde reu en ik wil toch echt een open teef. Heb me echt moeten bedwingen hem niet mee te nemen.

Gaaf zeg! :D

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 12:08

Een hond voor de fokker van Kenai en ben mee geweest. Niets voor mij :)

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 14:19

Leuk tripje geweest Zoe, altijd leuk als je dan zo'n klik hebt, met eigenlijk een totaal vreemde.

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 12:03

Hoe zit het met de pups hier ? :D

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 12:23

Zoe_97 schreef:
Een hond voor de fokker van Kenai en ben mee geweest. Niets voor mij :)

Ah oké, wel fijn dat het zo'n leuk uitstapje was!

Hier aan het aftellen tot de 25e := ik wil eigenlijk nog een keer contact opnemen met de fokker, gezien ze niet met een wachtlijst werken wil ik nog even laten weten dat ik besta haha. Maar weet niet echt wat ik dan moet zeggen.

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 12:50

Roetsj doet het goed hoor, maar vergeet elke keer foto's te maken en alleen maar slaapfoto's is ook niet zo leuk ;) Vanmorgen even bij de KC wezen kijken bij de behendigheid, vond ze super leuk. Nu ligt ze uitgeteld te pitten in haar afgesloten kamerkennel. Dus ook daar maken we vooruitgang ;)
Slapen in de bench gaat super, na de laatste ronde pak ik een (half) koekje en dan rent ze voor me uit naar haar bench en ploft ze er in. Ze heeft af en toe nog wel commentaar (zucht, steun, piepende gaap)

Lotte, kun je haar niet een berichtje sturen of alles goed gaat met de moederhond?

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-18 12:54

Dat is wel een goede indd Fannetje. Vragen hoe het met de hond gaat en of de dracht fijn verloopt oid!
Goed om te horen dat Roetsj het zo goed doet! :D :D

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 13:12

Haha zo deed ik het ook altijd, gewoon even vragen hoe het gaat met de moederhond :)

Met Mika gaat het super :D
Dus heb niet zo veel te vertellen haha
Heb nog wel foto's van gisteren

Afbeelding

Kleine dikzak :')
Afbeelding

Het liefst loop ik heel de dag met takjes te sjouwen
Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-18 13:24

Ik vind haar zo schattig! Bolletje fluf

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 13:52

Schattig bolletje met vlijmscherpe tandjes :P

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 16:43

Mika is echt een schattig bolletje fluf ja <3

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 16:48

2 fotootjes van net op stal:
Afbeelding
Afbeelding

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 16:49

Ahw <3

Mika is ook prachtig, heb het ras ook ooit overwogen maar die Poedels zijn nu gewoon te ideaal voor mijn situatie O:)

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 17:18

Zo net op ee terugweg van de show, lees zo alles even bij.

Met Olivia best of class geworden waar veel bekende fokkers met hun goede fokdieren in mee liepen :D niet slecht voor een eerste keer show. Ga me denk ik inschrijven voor de clubmatch, lijkt me beter bij haar passen dan een kampioenschap zoals nu :')

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 18:15

Gefeliciteerd SR!

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 18:26

Proficiat!! Moet wel goed voelen zo.

Ik ben verliefd op je pup fannetje <3

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 18:36