Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

heb er van de week ook al 2 geplet en gister zag ik er zo weer 3 zitten. Wil niet dat ze mn planten opvreten en het een plaag wordt

ik heb nu enkel van die 'blokjes' bemesting, maar ik merk er vrij weinig verschil van eerlijk gezegd.
) deze heb ik achter in mijn bak geplant. Heb wel een achterwand achter mn aquarium ruit geplakt maar het groeit heel mooi dicht. Als ik dat goed bij hou dan denk ik dat ik daar echt heel blij mee ga zijn! Daarvoor heb ik 2 stukken hout in een 'v' vorm geplaatst met de punt richting achterkant van de bak, dus open voor het zicht. Precies in de punt een steen en links ernaast mn alternanthera rosanervig, die echt mooi roze/rood word. Dan dan heb ik Links voor in de hoek mn kokosnoot met mos, en rechts voor het filter mn anubias. Her en der wat gras dat enorm de lucht in schiet op dit moment, dus ben heel blij met de indeling.. Dus ga even een oplossing bedenken hoe ik die anubias goed kan planten en hem toch op deze plek kan houden.. werk het als ik een klein steentje eronder zou kunnen binden en deze zo weg werk met zand dat je die eigenlijk niet ziet dus het lijkt alsof de anubias gewoon in de grond staat? Of zit hij dan te diep..?
anders doe ik hem er morgen ochtend in en vraag ik moeders hem er uit te halen, met hopelijk slakken en al.