Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Art_Ificious schreef:Als ik de tanden laat weghalen kan die wel nog gewoon hard konijnenvoer eten?
. Wel zijn we twee maanden geleden met dezelfde klachten naar de dierenarts gegaan (toen hadden we niet de konijnenarts), die heeft ook naar de tandjes gekeken en gezegd dat die in orde waren. Was van 2019 geleden dat haar kiezen geslepen zijn dus lijkt me niet dat ze op twee maanden tijd opeens zo enorm gegroeid zijn... Dus voortaan vraag ik specifiek naar de konijnenarts als ik een afspraak maak.
. Aan haar tanden kan het niet liggen want die zijn afgelopen woensdag nog gecheckt en geslepen, aan pijn kan het normaal ook niet liggen want dierenarts had gezegd ze nog 3 dagen pijnstillers te geven dus die heeft ze gisterenavond nog gewoon gehad. Ze ademt sinds gisterenavond wel weer slechter en je hoort haar vaker reutelen. Het ging beter vorige week dus vandaar nog niet met een nieuwe AB kuur begonnen, maar misschien is het door de stress van tanden slijpen en de narcose toch weer opgeflakkerd. Wil toch maar de Draxxin opstarten dus, maar zouden jullie haar nog eens door de dierenarts laten checken of gewoon de AB ophalen? Ze eet hier en daar een brokje, een sprietje wortel en een klein stukje witloof maar stopt er al snel mee. Komt wel nieuwsgierig kijken als ik iets om te eten geef maar begint er niet aan of geeft het al snel op. Lijkt me dus niet dat ze zich echt ziek voelt maar dat het te vermoeiend is om te eten omdat ze benauwd is...