Ook hier vaste klant bij kiwitje. Had laatst de kophuid lam met vacht. Dat vond ik toch wel beetje ranzig en stinken. Maar Senna vond het echt heel lekker.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daffene schreef:Weten jullie waar ik voor een leuke prijs een pakket met lekkere maar stevige botten kan bestellen? Mag ook iets anders om te knagen, maar Nova gaat erg hard op dat soort dingen![]()
De laatste keer heb ik dit besteld: https://www.hondenschool.online/bakery/kluifpakket-botten-85/ , maar sommige botten vindt ze lekkerder dan andere.
Leuke sneeuwfoto’s allemaal!
Hier nog even mijn kinderen in de sneeuw![]()
[ [url=m/aGdD2n.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ptNNYP.jpg]Afbeelding[/url] ]
kiwiwitje schreef:daffene schreef:Weten jullie waar ik voor een leuke prijs een pakket met lekkere maar stevige botten kan bestellen? Mag ook iets anders om te knagen, maar Nova gaat erg hard op dat soort dingen![]()
De laatste keer heb ik dit besteld: https://www.hondenschool.online/bakery/kluifpakket-botten-85/ , maar sommige botten vindt ze lekkerder dan andere.
Leuke sneeuwfoto’s allemaal!
Hier nog even mijn kinderen in de sneeuw![]()
[ [url=m/aGdD2n.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ptNNYP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat soort botten, op schouderblad na, ga je bij mij niet vinden(barkking). T is verre van gezond om die dingen te geven namelijk. Google maar eens op t gevaar van dinobotten. Want dat zit in die pakketten.
Dus ik neem dat soort dingen niet op in de shop.
MarijeR schreef:Kiwiwitje, wat zijn geschikte snacks voor een puppie van een maand of 4 die met het wisselen is begonnen?
Hij eet nu eigenlijk alles al maar vraag me af of dat tijdens het wisselen geen probleem is.
Bullepees, runderoren en kleine stukjes kophuid is wel z'n favoriet. Hij is er wel heel rustig mee en altijd onder toezicht.
Heb een mix zak liggen met vanalles, hij snackt met de andere hond mee.
CupCakes_ schreef:Ik vind Beer echt een leuke hond![]()
Bij Jip hebben we het haar tussen zijn tenen ook weggeknipt en smeren we elke keer vaseline als we naar buiten gaan. Maar hij blijft ijsklompjes/bolletjes houden. Voor zover ik zie heeft hij er geen last van. Hij protesteert alleen als hij naar binnen moet en gaat vervolgens met zijn kop in het raamkozijn liggen van 'laat me naar buiteeeen'