Mulan heb ik de eerste tijd ook stukken op moeten tillen omdat ze niet durfde te lopen. Gewoon rustig aan en geduld hebben, inmiddels loopt ze gewoon alles.
Hij heeft natuurlijk ook wel enorm veel meegemaakt in korte tijd, is niet niks allemaal

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NorwayFjord schreef:Fijn dat het zo goed gaat Denies, je hebt volgens mij echt wel onwijs fijne hondenLiefde spat er ook elk bericht vanaf.
Hahaha ja hier regent het ook, het miezerde al een beetje tijdens de foto's xD Ging wel harder toen we op de terugweg waren al maar we waren nog redelijk op tijd weer thuis want nu giet het echt. Thanks voor het compliment!
arabella2000 schreef:[ [url=m/blmvLa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is kyara, die is 9 jaar en van mijn ouders. Bij vakanties is zij meestal bij mijn oma en anders bij mij
[ [url=m/u4eygn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is buddy en hij is 2 jaar oud. Die is van mijn (tweeling) broertje. Hij is ook mijn trainhond (als ik weer eens begin)
[ [url=m/PWFlCM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is senna. Zij is 8 jaar oud en van mijn ouders. Zij is regelmatig bij mij en zowieso als mijn ouders op vakantie zijn.
Ook verzorg ik ze allemaal. Dus als er 1 gekamd of gewassen moet worden heb ik ze ook hier (alleen kyara wordt geknipt door de trimster).
Ik vind het heerlijk zoveel honden. Zo hoef ik er zelf geen 2e aan te schaffen haha
Ik vind de bruine langhaar chi's nog wwl grappig.
cursebreaker schreef:@NorwayFjord
Da’s toevallig! Wij zijn net gearriveerd bij ons Disney hotel! We zijn tm maandag hier. Veel plezier!
En wat leuk die puppy spam!! Geniet er lekker van, maar zal vast goedkomen.
Na het weekend reageer ik weer wat uitgebreider. Nu een paar daagjes Disney (en de dieren missen) dus is het niet te doen voor me om uitgebreid te reageren haha.
xDenies schreef:Ik heb hier de zon niet eens gezien!Ik heb wel een ander grappig filmpje gemaakt. Helaas was ik net iets te laat met filmen.
[ Video ]
Want als je iets spannend vind, dan moet je het op deze manier controleren![]()
Volgens mij word dat wel een flinke hond hoor E_J! Of toont ie op je foto's nou zo groot?
E_J schreef:xDenies schreef:Ik heb hier de zon niet eens gezien!Ik heb wel een ander grappig filmpje gemaakt. Helaas was ik net iets te laat met filmen.
[ Video ]
Want als je iets spannend vind, dan moet je het op deze manier controleren![]()
Volgens mij word dat wel een flinke hond hoor E_J! Of toont ie op je foto's nou zo groot?
Aah leuk filmpje!
Hij is inderdaad best groot! Hij heeft ook hele grote poten en zijn kont staat nog een stuk hoger dan de voorkant, dus ik denk dat hij echt nog wel flink gaat groeien. Ik ben er bang voor dat ze hem met de schatting van uitgroeien tot 22kg toch flink onderschat hebben
Loki’s eerste wandeling is inmiddels een feit! En zo dramatisch als hij deed om het tuigje om te doen, zo fantastisch vond hij de wandeling. Toen ik het tuigje om wilde doen plofte hij echt heel dramatisch op de grond en kwam ook niet meer overeind, hij speelde echt voor dood, en als ik hem op zijn pootjes zette liet hij zich net zo vlot weer vallen![]()
En toen ik hem naar buiten had gedragen en neerzette begon hij meteen vrolijk te rennen en te klooien en tegen Max aan te beuken. Wat een plezier had hij
arabella2000 schreef:Hier met de beardies daar nog nooit problemen mee gehad.
De fokster van senna heeft volgens mij nog 1 pupje over.
[ [url=m/iNMv12.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haar site is beardies.be
We zijn bij die fokster gekomen omdat onze oude hond daar haar eerste teef gedekt heeft.
Esplendido schreef:Wat betreft ED als je een pup uit geteste ouders neemt, dan neem je al een deel van het risico weg. Natuurlijk is ED niet alleen erfelijk bepaald maar spelen ook omgevingsfactoren een grote rol. De fokker moet dus ook zorgen voor een goede ondergrond voor de pups en dergelijke. Maar wat betreft de omgevingsfactoren ligt er ook heel veel aan de eigenaren zelf.
xLaraaj schreef:Ooih beardies. Vorige week 1 op tafel op school. Wat een leuke, grappige lieve hond. Maar die vachtonderhoud ....
[ [url=m/MpiU0S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Salsa schreef:Hier gaat het nog steeds goed. Echt verbaasd hoe snel ze zich hier vertrouwd voelt. Niet angstig erg open hondje. Soms even onzeker maar hersteld snel en vertrouwd ons al redelijk. Onze jongste dochter van bijna drie is wel erg wiebelig onder de situatie. Vergelijkbaar met als je een nieuwe baby introduceert in een gezinKomt wel goed schatje.