Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik weet wat ze nodig hebben en geef aan hoe vol de maatbeker moet zitten. Qua kvv heb ik makkelijke hoeveelheden, maar ga dat niet elke dag afwegen. Kan dus zijn dat de ene dag wat meer is en andere dag wat minder, maar in een week komt dat weer goed. (bij de reu dan, omdat hij boven de kilo kvv per dag zit en met verdelen de rollen niet op de gram precies door de midden gaan. Ik hak ze bevroren
)
Kaus schreef:Oh jemig Kiwi, jij doet het allemaal wel heel precies! Ik zou willen dat ik die discipline had
Ik lees later even je pb precies door, moet nu eigenlijk aan het werk maar dit houdt me bezig
petitparis schreef:lol hier is het een hele lange tijd echt wel dubbele geweest
Dus gek bij een reu vind ik het niet. Da zelf toen ook niet, zijn assistente vond blaasontsteking bij een pup onwaarschijnlijk.
Dierenarts vindt hem overigens ook mooi op gewicht. Hij is sowieso voorstander van wat slanker tegenover een laagje vet te veel. Dexter heeft genoeg vet om te groeien maar geen gewicht te veel.
Kaus schreef:Nou heb ik serieus nog één vraagje over dat voer... Ik zie dat er meerdere versies van Acana zijn maar gezien de naam kan ik nou niet duidelijk opmaken wat nou waar voor geschikt is. En raden jullie voor Dexter de pupversie aan of gewoon volwassen?
Edit: Wild Prairie lijkt mij prima? Die heeft een vleespercentage van 75%. Die lam en vis enzo lijkt mij meer voor honden met allergieën of iets anders waardoor je niet voor de 'standaard' gaat?
Edit2: WP wordt 'm dan dus voor Dundy. Nou ben ik niet zo'n fan van lang puppyvoer geven, werkt dit dus ook voor Dexter of kan ik voor hem beter de puppyversie of een ander type geven?
xMercury schreef:Kaus schreef:Nou heb ik serieus nog één vraagje over dat voer... Ik zie dat er meerdere versies van Acana zijn maar gezien de naam kan ik nou niet duidelijk opmaken wat nou waar voor geschikt is. En raden jullie voor Dexter de pupversie aan of gewoon volwassen?
Edit: Wild Prairie lijkt mij prima? Die heeft een vleespercentage van 75%. Die lam en vis enzo lijkt mij meer voor honden met allergieën of iets anders waardoor je niet voor de 'standaard' gaat?
Edit2: WP wordt 'm dan dus voor Dundy. Nou ben ik niet zo'n fan van lang puppyvoer geven, werkt dit dus ook voor Dexter of kan ik voor hem beter de puppyversie of een ander type geven?
Op Voerwijzer Kun je lezen welke geschikt zijn voor pups, volgens mij bevat Ranchlands teveel calcium
Maar voor de merken die ik echt wil vergelijken ontbreekt er dan weer veel info.
. Ik lag bijna de hele training in deuk. Want uiteraard wilden mijn beide honden bij mij zijn en bakte vriendje er niet erg veel van, zeker niet toen we ook podiumtraining deden
Maar goed heb dan maar heel vaak van hond gewisseld dus ze hebben beide een opfrissing gehad