Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaus schreef:Oh jemig Kiwi, jij doet het allemaal wel heel precies! Ik zou willen dat ik die discipline had
Ik lees later even je pb precies door, moet nu eigenlijk aan het werk maar dit houdt me bezig
petitparis schreef:lol hier is het een hele lange tijd echt wel dubbele geweest
Kaus schreef:Nou heb ik serieus nog één vraagje over dat voer... Ik zie dat er meerdere versies van Acana zijn maar gezien de naam kan ik nou niet duidelijk opmaken wat nou waar voor geschikt is. En raden jullie voor Dexter de pupversie aan of gewoon volwassen?
Edit: Wild Prairie lijkt mij prima? Die heeft een vleespercentage van 75%. Die lam en vis enzo lijkt mij meer voor honden met allergieën of iets anders waardoor je niet voor de 'standaard' gaat?
Edit2: WP wordt 'm dan dus voor Dundy. Nou ben ik niet zo'n fan van lang puppyvoer geven, werkt dit dus ook voor Dexter of kan ik voor hem beter de puppyversie of een ander type geven?
xMercury schreef:Kaus schreef:Nou heb ik serieus nog één vraagje over dat voer... Ik zie dat er meerdere versies van Acana zijn maar gezien de naam kan ik nou niet duidelijk opmaken wat nou waar voor geschikt is. En raden jullie voor Dexter de pupversie aan of gewoon volwassen?
Edit: Wild Prairie lijkt mij prima? Die heeft een vleespercentage van 75%. Die lam en vis enzo lijkt mij meer voor honden met allergieën of iets anders waardoor je niet voor de 'standaard' gaat?
Edit2: WP wordt 'm dan dus voor Dundy. Nou ben ik niet zo'n fan van lang puppyvoer geven, werkt dit dus ook voor Dexter of kan ik voor hem beter de puppyversie of een ander type geven?
Op Voerwijzer Kun je lezen welke geschikt zijn voor pups, volgens mij bevat Ranchlands teveel calcium