Katten!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mandyy

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 09:10

Zn troon. :))

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 11:09

Gisteren zo in slaap gevallen <3
Afbeelding

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 11:16

<3

Uiteindelijk vanmorgen wel schuifdeur open gezet, maar ze is wel langs gekomen en dat was het. :+
Afbeelding
Zoekplaatje. :+

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 11:50

Leuke foto Marcella!

Een van onze twee katten loopt altijd als een hondje achter mij aan, maar heeft sinds vannacht ook uitgevonden dat ze bovenop me kan liggen. := Werd vanochtend wakker en schrok me kapot. :') Moest er eerder uit dan mijn vriend (normaal andersom) maar ze wil dan steeds met me mee wat ik ook doe, wat resulteerde in een rennende kat over het bed én over mijn vriend heen. :') Die was not amused haha.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 13:05

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 13:34

Bij mij liggen ze regelmatig allebei op me en word ik met rugpijn wakker. :+

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 20:09

Ze mogen sporadisch bij me op bed.. lees 1x per maand ofzo want ze liggen met zijn drieën als een betonblok op mijn benen
Je kan geen kant uit dan.

Hier luie zondag

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 23:09

Wat een zwaar leven hebben ze toch he. De hele dag op zo'n lekkere stoel voor een houtvuurtje liggen...

Mooie katjes trouwens!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 11:04

Heb trouwens een schootkat wel met kleedje op schoot en soms ook zonder kleedje.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 16:15

Wij hebben juist de actieve zondag. Samen de hond uit laten, naar de paarden, etc. En het was dan ook heerlijk weer. Fijn om alles weer lekker te zien genieten in het prille lente zonnetje!

Gezellig Marcella, een schootkat. Gaat goed dus met d'r?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 18:30

Ja gaat super heeft alleen wel net gebraakt achter de bank en gelijk opgeruimd en nu de bank toch opzij was gelijk gezogen erachter. Vanmorgen heeft ze heerlijk liggen pitten op schoot en even in mijn nek gehangen om te kroelen. En afgelopen nacht wilde ze perse op mij liggen en heeft toen ook even liggen pitten bij mij. Kreeg alleen zelf last van buikpijn dus werd te onrustig naar haar zin en toen is ze op de bank gaan liggen.

Ze is duidelijk ook geen fan van de stofzuiger. Met een vochtig doekje de vloer erna gedaan nog maar was meer stof dan dat er haren in zaten. *\o/*

Toen ik vanmiddag ook terug kwam van paard zat ze mij op te wachten om me een blik te geven van je stinkt. :')

Baal alleen van zooplus die mijn bestelling met DHL (doe het langzaam) verzonden heeft. Vorige week woensdag bestelt en al vanaf donderdag begin middag al onderweg naar mij. -O- _-:(

https://www.facebook.com/marcella.tent/ ... 5964865811

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 19:08

Nou dan is mijn zooplus sneller dan die van jou.
Zondag besteld vandaag alles in huis.

Je kent DHL _O-... of was het toen nog Excel....
Hihi

Heerlijk hoor dat ze het goed doet.

Hier vind alleen Mads de stofzuiger niet eng de rest is ook pleitte als ze me alleen maar horen met dat ding.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 19:20

Hier gaan de meiden op de krabpaal in de kattenkamer zitten zodra je de stofzuiger pakt.
Ga je vervolgens in de kattenkamer stofzuigen dan blijft Aife helemaal bovenin zitten en Chloë loopt naar de woonkamer.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 19:25

Hebben jullie dat nou ook...

Ik heb 3 kattenbakken.
Heb ik net alle korrels weg gezogen... je draait je om en al die korrels springen er spontaan weer uit.
Veeg je alles maar weer bij elkaar want de stofzuiger heb je alweer opgeborgen ... Kom je half uur later weer langs de kattenbak liggen er weer tig korrels.
Ben bang dat ik ze niet goed heb opgevoed. _O-

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 19:38

Haha ja. Herkenbaar. Sinds is van die houtkorrels gebruik in de bakken is het stukken minder. Soms n verdwaalde korrel waar de jongste dan mee gaat spelen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 19:40

Ja ken DHL en dat na een maand er gewerkt het hebben als inhuur. :') Had daarom ook Post.nl aangegeven als vervoerder, maar Zooplus heeft anders beslist helaas. :+

Mevrouw kan de krabpaal nog niet aangezien die nog niet geleverd is. :')

Stofzuiger is hier een vast onderdeel aangezien ik wel bijna iedere dag zuig wegens stof allergie. Maar de dame is heel netjes betreffende kattenbak. Ze krijg brokjes en nat voer, maar van het nat voer iedere keer kleine beetjes. Ze netjes volgens de richtlijnen en kan haar heupen goed voelen.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 19:47

Bij mij komt Zooplus altijd met PostNL. Bijna altijd de volgende dag al of anders de dag erna. DHL ben ik ook geen fan van.

De kattenbak wordt hier inmiddels een stuk minder gebruikt nu de katten op de dag naar buiten gaan. Nog even en ze staan er weer voor spek en bonen. *\o/*

Stofzuigen gebeurd hier dagelijks, juist ook omdat alles de hele dag in en uit loopt en met 3 katten en een hond vind ik dat zelf ook wel zo prettig. Ik heb één kat die er het liefst op gaat zitten en de andere twee ontlopen het een beetje. Niet bang, maar ze lijken het gewoon irritant te vinden. :')

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 20:04

Mando schreef:
Hebben jullie dat nou ook...

Ik heb 3 kattenbakken.
Heb ik net alle korrels weg gezogen... je draait je om en al die korrels springen er spontaan weer uit.
Veeg je alles maar weer bij elkaar want de stofzuiger heb je alweer opgeborgen ... Kom je half uur later weer langs de kattenbak liggen er weer tig korrels.
Ben bang dat ik ze niet goed heb opgevoed. _O-

Jup, heel herkenbaar en zeker nu ik cat's best okoplus gebruik.
Ideaal spul maar een uitloop waar je beroerd van wordt (het is heel licht en het plakt als het vochtig wordt).
Dé oplossing bleek wel de kattenbakken omdraaien, in eerste instantie vanwege een hond die graag een hapje kattenpoep lust :r maar het voorkomt de uitloop enorm, voorheen lag het soms tot voorbij de voordeur en nu gewoon op de kleine metertje tussen de bakken en de muur, soms een verdwaald korreltje wat ik erbuiten tegenkom.

Dabiscui

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 20:09

Marcella, wat een leuke foto's. Waarschijnlijk heb ik er ook over heen gelezen, maar wat voor ras is je nieuwe poes? Lijkt namelijk erg op mijn andere 2 katten!

Hier hetzelfde kattenbak probleem :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 20:28

Een blauwe rus is ze.

En op het moment flink aan het duidelijk maken dat ze geen chicken/salmon hoeft, maar dikke pech heeft aangezien dit blikje open is en ze dus 2 dagen heeft om op te eten. :+

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 20:45

Dat kattenbak probleem.. vreselijk. :roll:
Als ik zie wat ik soms bij elkaar veeg van een dagje pff..

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 21:19

Hier ook, helaas kattenbak met grijze korreltjes in de kamer vanwege verwende Noorse Boskat dame (andere optie is dweilen want dan piest ze er naast). In de gang en bijkeuken kattenbakken met houtkorrel (en buiten een grote grintbak waar ze graag zitten en mijn tuin...). Helaas vinden alle andere poezen die kattenbak ook het prettigste. En heeft de kruising Pers de rotgewoonte altijd er op te gaan als ik ga eten. Vaak alleen voor een plas maar dan irriteert het gegraaf me behoorlijk. Als ze dan ook nog probeert me te vergassen, ben ik helemaal niet blij.....

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 22:18

Hier ook geen fan van DHL. Ik heb eens contact opgenomen met zooplus hoe het komt dat mijn pakket regelmatig met DHL word bezorgd terwijl ik ook PostNL heb aangegeven (in de verzend info staat ook dat ze met PostNL verzenden). Dit komt omdat sommige producten alleen op voorraad zijn in hun opslag in Duitsland. Omdat het dan gaat om internationaal, word het pakket met DHL bezorgd ipv PostNL.

Voor mij was het ook erg vervelend omdat ik weet hoelaat PostNL hier bezorgd dus ik er vanuit ging dat het pakket er die en die dag, tussen die en die tijd zou worden bezorgd.. dat werd dus een andere dag en andere tijden :+ gelukkig was mijn vriend thuis.

Enneee kennen jullie dat? De katten weten dat ze niet op de kleine tafel mogen (heb er nu een leuk plantje staan die vooral de katten erg leuk vinden). Ben je in de buurt doen ze zo nu en dan eens een poging, staan tegen de tafel aan oid maar halen ze het vrijwel niet in hun hoofd op op tafel te springen. Je gaat wat te drinken halen, komt terug, kat op tafel. En er dan direct afspringen zodra ze je in de smiezen hebben. Of je gaat even naar het toilet, komt terug, ligt er aarde op tafel (uit dat plantje natuurlijl). Kat in de krabpaal en op de bank. Goh :+ hoe komt die aarde daar dan toch? En je dan aankijken zovan; ik doe toch niks?

Ze weten het donders goed en doen het vrijwel alleen als we even niet in de kamer zijn :+ stelletje snotapen dat het zijn := en ze zijn echt niet achterlijk want ze weten het donders goed haha.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 22:42

Vandaag voor het eerst sinds heel lang tulpen gekocht.. lees 13 jaar
Ze leven nog....

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 22:53

Wil naar bed maar ligt er eentje heerlijk te slapen en mag duidelijk niks meer tikken tijd om naar bed te gaan. :')