Zo, heeft me twee dagen gekost maar ik heb al jouw berichten gelezen TS. De geluksmomentjes, de opvangers, de keren dat je hart brak... Ik volg vanaf nu rustig mee. Wat een prachtige dieren zijn het.
Britta31
Nog ff en hij gaat aan een mezenbol knagen.. Uiltje met identiteitscrisis.
Het is zo'n mafkees
_Dracarys
Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-20 14:57
Zaterdag mijn vogels beschikbaar gesteld voor een (oefen) shoot voor PirateWolf om haar portfolio uit te breiden. Ik vind echt dat ze serieus mooie foto's heeft geschoten met zo weinig ervaring met deze dieren
Mijn kamer was omgebouwd tot een heuse studio
Heb hele gave foto's ontvangen waaronder deze van Drogon
Meer foto's te zien op haar facebook pagina en er zullen er nog meer worden geplaatst (gezien ze tegen de 4000 gemaakte foto's aan zat. alle vogels zijn geweest + mevrouw spin
Wauw!!!! Prachtig!! Plaats je een aantal andere ook nog? Heel benieuwd!
nafkedemi
Geplaatst: 29-09-20 21:50
Wat is het stil hier??
_Dracarys
Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-20 00:37
Ik zal morgen even een update geven
_Dracarys
Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-20 13:05
Met Arya gaat alles nog steeds heel goed. Merk wel dat in die tijd dat ze op vakantie was "in het wild" haar wat veranderd heeft in negatieve zin. Wat meer schichtig en echt "roofvogel" zegmaar. Het is net een havik nu Ze is wat lastiger om mee te werken maar doet het verder nog steeds heel goed hoor
Butcher is nu klaar met de muit en begin hem weer langzaam op te pakken. Hij moest even goed zijn veren wisselen en ziet er nu weer prima uit
Hij houd ervan om in de stromende regen te zitten, alleen geen enkele regenjas is daarvoor bestemd