Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yv_ schreef:Ik las het Iris_lente, vandaar dat ik mijn berichtje ook even had ge-edit.
Oh, antibiotica zelfs! Hou niet van die onzinnige toevoegingen dus sloeg die sowieso over. Kun je alleen maar resistentie opbouwen.
Serieus? Goed dat je het zegt, dat is wel iets om even in de gaten te houden.
Nu heb ik wel érg actieve konijnen en voer ik volgens mij niet zo heel veel aan brok (geen idee, geef het altijd op het oog).
Hooi zo ongeveer een plak per dag, of een pakje. Ligt eraan waar ik zit en langs welke winkel ik kom. Overdags eten ze het nauwelijks, maar elke ochtend is alles toch weer netjes op dus gok dat ze het vooral 's avonds eten.
Maar ik heb er dan nu ook wel 8 zitten waarvan 5 op de groei, dus niet echt een goede meetlat voor een gemiddeld konijn.
Yv_ schreef:Oh, ben benieuwd!
Zag trouwens net dat Treurniet nu ook konijnenvoer heeft. Iemand daar ervaring mee? Haalde voor paard altijd die zakken muesli op bij de fabriek, wereldvoer dat! Benieuwd of het konijnenvoer ook goed is..
Ik had gister trouwens 2 verzopen katjes in de regen. Helemaal goor van het graven, zeiknat
. Heb ze maar ff in een handdoek schoongemaakt in de schuur. Op een berg kussens, vermaakte me wel even
.
[ [url=m/FT0wv3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Yv_ schreef:Oh, ben benieuwd!
Zag trouwens net dat Treurniet nu ook konijnenvoer heeft. Iemand daar ervaring mee? Haalde voor paard altijd die zakken muesli op bij de fabriek, wereldvoer dat! Benieuwd of het konijnenvoer ook goed is..
Ik had gister trouwens 2 verzopen katjes in de regen. Helemaal goor van het graven, zeiknat
. Heb ze maar ff in een handdoek schoongemaakt in de schuur. Op een berg kussens, vermaakte me wel even
.
[ [url=m/FT0wv3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Citaat:P 120
Eoweyn_x: Wauwie wat een super leuke groep heb je!
annemerel: Wat een leukerds!
Ilsemarie: Haha wat grappig die van mij is ook nergens bang voor.
P 121
spookyskippy: Wat is je groep leuk!
_Tarzan:![]()
iris_relente: Leuke konijntjes.
EskeGirl: Heerlijk dat ze de hele tuin hebben. Ik kan niet wachten tot Bambi en Blossom buiten kunnen.
P 122
MarloesRixtL: Wat een leuke konijntjes zeg. Apart een zwarte met blauwe oogjes.
P 123
Eoweyn_x: Haha irritant he dat komt me zo bekend voor. Bambi trekt netjes alleen de hooitjes eruit die hij op eet maar Blossom krabt hele plukken eruit en eet er dan misschien 5 hooitjes uit.![]()
P 124
spookyskippy: Wat een leuke konijntjes!Skippy heeft een heerlijk brutaal koppie.
iris_relente: Ahh wat een schatjes.
_Tarzan: Leuk leuk leuk! Ollie vind ik echt heel leuk!
P 125
MarloesRixt: Wat leuk twee blauwoogjes! Sammie is echt een konijntje die ik zelf ook zou uitkiezen!![]()
P 127
MarloesRixt: Wat leuk je hok zo.![]()
pluklief: Ahh wat een poepies!
_Blacky_"Welkom, wat een leuke konijntjes
P 131
spookyskippy: Ahh wat lief![]()
P 132
annikeee19: Wat een leuk konijntje is Pip
P 134
Yv_: Hihi wat een gekkies.
meisje_ schreef:Gigixponys schreef:Ik vraag me al een tijdje af hoe zo'n kruising teddy er uit ziet.. Heb je een foto?
Het is wel een foto waar ze schoon zijn hihi!
[ [url=m/eQWEG4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6kgh9d.jpg]Afbeelding[/url] ]
Yv_ schreef:Ik las het Iris_lente, vandaar dat ik mijn berichtje ook even had ge-edit.
Oh, antibiotica zelfs! Hou niet van die onzinnige toevoegingen dus sloeg die sowieso over. Kun je alleen maar resistentie opbouwen.
Serieus? Goed dat je het zegt, dat is wel iets om even in de gaten te houden.
Nu heb ik wel érg actieve konijnen en voer ik volgens mij niet zo heel veel aan brok (geen idee, geef het altijd op het oog).
Hooi zo ongeveer een plak per dag, of een pakje. Ligt eraan waar ik zit en langs welke winkel ik kom. Overdags eten ze het nauwelijks, maar elke ochtend is alles toch weer netjes op dus gok dat ze het vooral 's avonds eten.
Maar ik heb er dan nu ook wel 8 zitten waarvan 5 op de groei, dus niet echt een goede meetlat voor een gemiddeld konijn.
Eoweyn_x schreef:Wil je die 2 zakken van mij overnemen anders?![]()
Het beviel me eerst wel goed dus met de vip avond dacht ik, ik haal even twee zakken...tot ik gisteren Fiona oppakte en de rest eens goed bekeek.. Wat een dikzakken!
En minder biks kan niet, ze krijgen al zo weinig