Xlaraaj, zoiets bedoel je toch? Anders vraag ik de fokker van elin of ze nog weet hoe die heet. Zei heeft om op de crufts gekocht geloof ik.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nicky91 schreef:Ik was jullie niet vergeten hoor!
Ik ben afgelopen weekend bij Wild Divine's geweest. Ik ben echt verkocht van Joesie. Wat een ontzettend lieve sociale teef. Ze kwam zelfs bij ons op schoot. Heel fijn gesprek gehad met Carmen en het was een miscommunicatie dat ze mij "afwees" op het langskomen. Het blijkt dat zij fulltime werkt bij een bank en haar man veel thuis werkt. Dan de stress van t nestje van Cate en daardoor had ze mijn mail verkeerd begrepen.
Gelukkig allemaal "uit de wereld" geholpen en ik sta officieel op de lijst voor Joesi x Lennox. Lennox is tevens de broer van Cate. Ik krijg nog een officiele bevestiging, dus ik wacht het nog even af.
Verder ben ik dus toch heeeeel blij dat ik gegaan ben
Zie er lief uit Keona !
XxDiandraxX schreef:Knappert hoor Keona!! Blijvertjr?
[ [url=m/02E7Px.jpg]Afbeelding[/url] ]
Xlaraaj, zoiets bedoel je toch? Anders vraag ik de fokker van elin of ze nog weet hoe die heet. Zei heeft om op de crufts gekocht geloof ik.
assie schreef:Wat een mooie donkere snoet. Knap hoor!
@Nicky, wat super dat je op de lijst staat! Ik vind de ouders heel mooi. Dat froemel-lipje van Joessie, super schattig! Als ik eerlijk ben vind ik ze wel meer Border dan Aussie qua uitstraling. Nouja, doet niets af aan de schattigheid (en ik ben geen expert
). Ik hoop dat er snel een prachtig pupje voor jou is.
Keona, moet je al haast afscheid nemen? Dat lijkt me het lastigst van fokken. Al die schattige puppies afgeven.
Waar gebruiken jullie die jasjes voor op show? Dat het haar goed blijft zitten? Ik dacht dat het doel was ze zo opgefluft mogelijk te hebben (blijkt maar weer dat mijn honden vaker op show zijn geweest dan ik (=nog nooit))
xLaraaj schreef:Oh die vacht. Exact naya haar vacht ! Niet plat te krijgen he ?! Of ja heel even voor 2min![]()
Noem mij maar Lara
assie schreef:@Nicky, wat super dat je op de lijst staat! Ik vind de ouders heel mooi. Dat froemel-lipje van Joessie, super schattig! Als ik eerlijk ben vind ik ze wel meer Border dan Aussie qua uitstraling. Nouja, doet niets af aan de schattigheid (en ik ben geen expert
). Ik hoop dat er snel een prachtig pupje voor jou is.