Kunnen we het enig zins rustig aan doen

Ik neem een camera mee.

Nemen jullie iets mee van een Bench, ren, tent etc?
Ik heb totaal geen idee wat ik allemaal mee moet nemen.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Hhilde schreef:Nee, ik neem geen bench of zo mee. Maar meer omdat Beau zich niet prettig voelt als we opsplitsen. Dus ik hou hem lekker bij me. Ik kom met het OV dus een stoel meenemen lukt ook niet..
EmptyWords schreef:ik zal indd iets om te zitten meenemen, genoeg te eten en te drinken, ook voor d ehond (drinken iig). tevens iets van dekentjes voor de hond om op te liggen (of een bench).
denk aan losgeld als je iets wilt eten of drinken in de kantine.
zorg ook dat je speeltjes mee neemt voor de hond, tussendoor is vaak lang wachten.
ik neem als ik op wedstrijd ga ook altijd een set schone/droge kleren mee... je weet maar nooit
Dani schreef:Hmm, dan valt het dus wel mee bij ons. Een klein parcours lopen lukt wel, maar de paaltjes gaan bijvoorbeeld nog niet snel of op afstand. Moet alleen even kijken hoe ik dat uiteindelijk wil doen, want ik zou graag wedstrijden gaan lopen maar dat kan niet via mijn hondenschool. Zijn er ook wedstrijden in Noord-Holland? Dan zou ik een keertje kunnen kijken, lijkt me wel leuk
Seni schreef:Voor mij is dit het eerste wat betreft wedstrijd voor de hond, dus ik heb geen idee wat ik allemaal mee moet nemen! Ik neem de softbench wel mee, maar geen idee of Bodhi dat juist fijner vind of niet, ik zal ook kijken of ik stoeltjes mee kan nemen. Neem ook wel iets van een kleedje mee om op te zitten. Lopen we in Brummen ook 3x?
Dat is ook slim JP, van die boodschappen!