Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kooslover schreef:Alvast bedankt voor het meedenken over de kooien. De Ferplast Furet vind ik wat betreft deuren etc. het mooiste. Jammer dat ie niet zo groot is. Er lijkt altijd wel iets aan te mankeren, hoe moeilijk kan het zijn om een functioneel hok te maken
LauraMc; dat is een soort halve voliere volgens mij
Heb ook een icepod, maar dat ding vinden ze eng geloof ik, daar blijven ze allemaal bij uit de buurt. Zal blij zijn als het wat minder warm is want echt fijn kan het niet zijn voor ze. 

En de ventilator zou ik inderdaad niet op de kooi richten, maar ernaast. Dan komt er ook koelte vanaf, maar wind is niet goed voor ze.
ik was even afwezig door mn vakantie, maar ik ben er weer! Mn schoonvader heeft op onze ratjes gepast, ofja hij is een aantal keer in de week langs gegaan om ze te voeren enz.. Hij was eigenlijk best bang voor ze en vond het maar niks, maar nu vind ie ze zo veel leuker! Hij vond het zo leuk dat ze zo enthousiast waren als ie binnen kwam
knuffelen ging nog iets te ver, maar hij durfde ze te aaien en ze mochten op zn handen zitten haha 
Durf te wedden dat vanavond al de bodembedekking uit het toiletje weer op de verdieping ligt ipv in het toiletje, maar goed...
Je hebt het niet gelijk de volgende dag in huis, maar dat is voor mij nooit een probleem.
mijn handen hebben net een likbeurt gehad en ze gaan terug knarsen als ik geluidjes maak
Maar ik heb nieuws!
Of dat ik Lily er eindelijk in heb, Sarah er weer uit gaat, ik bezig ben met Sarah erin doen en dat Lily weer bovenop de kooi zit.