ik heb er gisteren nog 4 epiplatys bij mijn bestaande groepje gehaald.
die zijn zo leuk!
zijn wel hele kleintjes nog en er was al een kardinaaltetra die zich bijna vergiste en het op wilde eten.
oeps

verder gaat hier alles wel prima

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marisje76 schreef:Mn chrystal red babys zijn eindelijk geen baby meer groeien hard en laten nu genoeg kleur zien om uit te selecteren.Heb er wel echt een aantal hele mooie bij om zelf door te houden.
In ieder geval een klein clubje op marktplaats gezet alvast anders wordt het wel heel druk in de bak.
fjordjes schreef:Ik heb een stukje spiderwood voor in m'n aquarium echter blijft deze drijven dus wilde ik een steen vastlijmen zodat deze in het water blijft staan. Nu was mijn vraag kunnen de vissen tegen secondelijm. Wil de steen met secondelijm vastmaken
cinniz123 schreef:Ik zou zelf geen seconde lijm gebruiken.
Ik doe het hier eigenlijk altijd met visdraad.
Ik heb zo iets doms hier![]()
Nu het kouder wordt bleef het in huis zo koud terwijl de thermostaat 21,5 graad aan gaf.
Ik heb van de week een normale thermometer in huis gezet en hij kwam niet hoger als 18 graden.
De honden(naakthonden) kwamen ook niet meer uit hun mand![]()
En als ik de thermostaat hoger deed werd het warmer in huis.
En ineens kreeg ik een![]()
Sukkel dat ik ben..... de thermostaat hangt boven t aquarium en geeft dus warmte af en daardoor denkt hij dat het warm is in huis.
Pffffft lekker bezigdat wordt of de thermostaat verplaatsen of het aquarium
cinniz123 schreef:Ik zou zelf geen seconde lijm gebruiken.
Ik doe het hier eigenlijk altijd met visdraad.
Ik heb zo iets doms hier![]()
Nu het kouder wordt bleef het in huis zo koud terwijl de thermostaat 21,5 graad aan gaf.
Ik heb van de week een normale thermometer in huis gezet en hij kwam niet hoger als 18 graden.
De honden(naakthonden) kwamen ook niet meer uit hun mand![]()
En als ik de thermostaat hoger deed werd het warmer in huis.
En ineens kreeg ik een![]()
Sukkel dat ik ben..... de thermostaat hangt boven t aquarium en geeft dus warmte af en daardoor denkt hij dat het warm is in huis.
Pffffft lekker bezigdat wordt of de thermostaat verplaatsen of het aquarium
cinniz123 schreef:De bleu dreams gingen hier wel rap maar ze werden opgegeten door de guppen.
Toen de zwangere eruit gehaald en die jongen zitten nu apart.
Hoe snel de rest het doet durf ik nog niets over te zeggen die zitten er pas een week of 1,5 in.
Heb je ook nog geen zwangere gezien?
Want als de kleintjes losgelaten worden door moeder zijn ze echt minuscuul