Puppy Erbij 2021

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JesdaJinn

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 19:42

Allemaal sneeuwfotos! Wat gezellig

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 21:00

Cody heeft voor het eerst een kophuid gekregen, van Kiwi. Hij weet niet zo goed wat die er mee aan moet :')
Afbeelding

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 21:48

Dat hoofd :') _O-

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-21 21:50

Hahahah _O-
Wacht maar tot je hem iets geeft met veel vacht _O-

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 21:59

Wat een leuke foto's in de sneeuw! Echt om van te genieten als het weer eens winters is.

En super schattige puppy foto's van xLaraaj <3

Hier hadden de honden ook veel sneeuwpret.
Mijn schnauzer Ollie heeft al de bijnaam Olaf omdat hij geen genoeg kan krijgen van de sneeuw en steeds helemaal vol sneeuw kluiten zit :')

Otis vindt het ook geweldig om veel buiten te spelen met dit weer. Hier had hij een vleugel van een ekster te pakken, een van de katten had er eentje gevangen in het kippenhok :+
Afbeelding
Hij groeit zo hard, nog geen 4 maanden en al 12,6kg en nog aan de schrale kant.

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 22:06

kiwiwitje schreef:
Hahahah _O-
Wacht maar tot je hem iets geeft met veel vacht _O-

Ik vind het nog steeds luguber, kan me er nog moeilijk overheen zetten om dat mijn hond te geven :')

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-21 22:17

Haha dat komt nog wel! :P

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 22:26

Vast wel. Al heb ik ook gevulde hoefjes in de kast liggen die ik ook nog niet durf aan te raken. Vooral iets persoonlijks, ben nogal een vreemde wat dat soort dingen betreft :+

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 22:55

Lara Wat groeien ze hard zeg! <3

Kiimm_ Dat hoofd :')

En een hooop sneeuwfoto's! Bij ons is echt een flink pak gevallen, Jip wilde niet meer naar binnen :')
Eigenlijk hadden we morgen een 'playdate' of hoe noemen ze dat tegenwoordig? Met Jip zijn broer. Maar die hebben we maar even verzet -O-

Afbeelding

Afbeelding

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 00:58

Ahh blije Jip <3

Laten we het laatst hebben gehad over in bed slapen. Cody slaapt vanaf het begin in de nacht gewoon beneden. Met vuurwerk en andere dingen, geen problemen. Vanavond was Cody non stop aan het piepen en zat in het verste hoekje in onze keuken verstopt. Hij hoorde de golfplaten van 4 huizen verder op klapperen (waar die de gehele dag al doodsbang voor is en ook niet meer de tuin in durft). Mijn vriend is gezwicht en heeft hem samen met zijn kussen naar onze slaapkamer gehaald :') Mijn vriend denkt dat hij morgen wel weer beneden slaapt. Hem gezegd dat hij na deze nacht echt verpest is en waarschijnlijk niet anders meer wilt :')

Het meest grappige vind ik dat we toen hij nog mini was we echt keihard hebben door gezet, ons hart brak maar we hadden een doel en met veel oefenen is dat gelukt, en nu hij wat ouder is en het super doet swichten we meteen :+

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 08:08

Dat zal wel gaan. Onze honden mogen niet boven. Weten het maar al te goed en zetten geen poot op de trap. Maar Naya mag heel heel af en toe is mee naar boven voor de nacht :P

Oshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 10:55

Na gisteren jaloers te zijn geweest op jullie gave sneeuwfoto's, waren wij vanochtend aan de beurt voor sneeuw! Gisteren hadden we echt maar een dusting gehad, maar nu ligt er ook hier een mooi pak.
Beer vindt het echt geweldig, alleen de ijsklompjes aan zijn lange haren zijn wel een dingetje.
Heb het haar tussen zijn tenen weggeknipt en vasaline gesmeerd, maar toch vormen zich allemaal bolletjes. Mank loopt hij er niet van, maar echt fijn lijkt het me ook niet.

Ook vraag ik me echt af hoe jullie al die leuke sneeuw actie foto's krijgen. Ik heb alleen maar een wazige zwarte vlek of een halve ijs kangaroo op de foto... :')

Afbeelding

Afbeelding

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 11:07

Ik vind Beer echt een leuke hond :D

Bij Jip hebben we het haar tussen zijn tenen ook weggeknipt en smeren we elke keer vaseline als we naar buiten gaan. Maar hij blijft ijsklompjes/bolletjes houden. Voor zover ik zie heeft hij er geen last van. Hij protesteert alleen als hij naar binnen moet en gaat vervolgens met zijn kop in het raamkozijn liggen van 'laat me naar buiteeeen' _O-

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 11:54

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Laatste ochtendje strand. Nu spullen inpakken en op naar huis <3

Bij mijn werkgever rijden tot 13.00 uur sws de bussen niet uit....

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 14:54

Jinn eet hier een gevlochten lamspees en die vindt hij super lekker!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

daffene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 18:08

Weten jullie waar ik voor een leuke prijs een pakket met lekkere maar stevige botten kan bestellen? Mag ook iets anders om te knagen, maar Nova gaat erg hard op dat soort dingen :')

De laatste keer heb ik dit besteld: https://www.hondenschool.online/bakery/kluifpakket-botten-85/ , maar sommige botten vindt ze lekkerder dan andere.

Leuke sneeuwfoto’s allemaal!
Hier nog even mijn kinderen in de sneeuw :D

Afbeelding

Afbeelding

woepsie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 18:09

JesdaJinn schreef:
Jinn eet hier een gevlochten lamspees en die vindt hij super lekker!
[ [url=m/dJ6EYd.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/u0sLZz.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/0wOJJ9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een mooi gevlochten stuk zeg! Voor zover je kauwproducten mooi kan vinden dan haha

VRAAGJE: hoe bewaren jullie de hondenbrokjes? In de zak zelf en heb je dan een speciale clip nodig om het vers fe houden? Of hebben jullie het in een ton en wat voor eentje dan? Speciale voor hondenbrok of is een standaard emmer met deksel ook oké? We hebben een kleine keuken en een krappe trappenkast dus we weten even niet wat handig is. We krijgen zondag een 15KG zak van de fokker mee naar huis :Y)

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 18:16

@ Daffene, wij bestellen altijd bij https://www.barkkinghondensnacks.nl/ van Kim hier uit het topic :D

Woepsie, wij hebben bij de welkoop een voerton gehaald waar de brokken toen inpasten.

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 18:22

Wij bestellen sinds kort ook bij barkkinghondensnacks van Kiwi, bevalt ons erg goed :D

Woepsie, wij hebben op bol.com een ton besteld. Staat een beetje krap in onze trapkast maar ben er wel erg blij mee!

daffene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 18:22

@Woepsie, ik heb een voedsel container / voerton besteld bij Agradi. Was goed betaalbaar en niet zo lelijk dat hij gewoon in de woonkamer kan staan :') Past 15 kg precies in.

@CupCakes_ bedankt! Ik hoop dat Kiwi dit leest: Wat zou je aanraden voor een Mechel van 28kg?

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 18:28

Ik heb een roze voerton van pavo voor de brokken.
En een trolley voor de snacks :D
Afbeelding

Mjelleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 18:39

Ik gebruik een voerton van de welkoop en een plastic schepijsbak van de sligro. Die ijsbak gaat ook al een hele tijd mee.

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 18:42

Staat er geen bewaaradvies op de zak? Het voer wat ik nu heb zit van zichzelf al in hersluitbare zakken, maar ik meen dat op de brokken hiervoor (DARF) juist stond dat je het niet te goed afgesloten moest bewaren.

woepsie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 18:55

Bedankt allemaal, super! Ik ga even op agradi kijken, de rest had ik al gezien in welkoop en petsplace :)

@christina: weet ik nog niet, heb de zak nog niet in mn handen gehad. Het gaat om Pro Plan brokken van Purina

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 18:59

Hier gaat het ook in een grote ton. Wij hebben hem bij Hornbach weg. :)

Nog eventjes omdat het kan. :))
Zo is ze best schattig toch?
Afbeelding

Nu is het net een wolf :')
Afbeelding