Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Samenstelling:
Verse kip (8%), vers vlees van kalkoenen (8%), verse kip slachtafval (lever, hart, nier) (8%), gedroogd kippen (8%), gedroogd kalkoenvlees (8%), gedroogde haring (8%), hele groene erwten, rode linzen, kikkererwten, verse hele eieren (4%), verse baars (4%), verse forel meer (4%), kippenvet (4%), verse kalkoen slachtafval (lever, hart, nieren) (3% ), groene linzen, gespikkelde bonen, volle gele erwten, zongerijpte alfalfa, zalmolie (2%), lensvezels, gedroogd kippenkraakbeen (1%), bruine algen, verse pompoen, verse Butternußkürbis, verse pastinaak, verse kool, spinazie, verse bruine mosterd, verse Rübsamenblätter, verse wortelen, verse "Red Delicious" - appelen, verse "Bartlett" bollen, gevriesdroogd lever (kip en kalkoen) (0,1%), zout, verse veenbessen, verse bosbessen, cichorei wortel, kurkuma, melkdistel, grote klis wortel, lavendel, echte Eibischwur individueel, rozenbottels.
Additieven Nutritionele toevoegingsmiddelen: Vitamine A (15 KIE / kg), vitamine D3 (1500 IU / kg) vitamine E (240 IU / kg), vitamine B1 (thiamine) (27 mg / kg), vitamine B2 (riboflavine) (16 mg / kg) vitamine B3 (niacine) (115 mg / kg), vitamine B5 (Pan. zuur) (25 mg / kg), vitamine B6 (pyridoxine) (15 mg / kg), vitamine B12 (0,21 mg / kg) foliumzuur (2,06 mg / kg), choline (2.400 mg / kg), natrium (0,3%), chloride (0,45%), kalium (0,82%), magnesium (0,1%), ijzer (270 mg / kg), zink (270 mg / kg), koper (30 mg / kg), mangaan (18 mg / kg), jood (2 mg / kg), seleen (0,74 mg / kg).
Plantaardige ingrediënten: Cichoreiwortels (400 mg / kg), kurkuma (100 mg / kg), melkdistel (100 mg / kg), klis (100 mg / kg), lavendel (100 mg / kg), heemst (100 mg / kg), rozenbottel (100 mg / kg).
Ruw Eiwit 31%
Ruw Vet 17%
Vocht <10%
Ruwe As 7%
Ruwe Celstof 5%
Calcium 1,2%
Fosfor 0,9%
Omega - 6 2,5%
Omega - 3 0,6%
DHA 0,3%
EPA 0,15%
Glucosamine 700 mg/kg.
Chondoitine 1500 mg/kg.
Citaat:Samenstelling:
Kippenvleesmeel (min. 29%), ontsloten mais, ontsloten rijst, ontsloten haver, olien en vetten (min. 0,5% zalmolie, bietenpulp, johannesbroodmeel, runderpensmeel (min. 2%), vitaminen en mineralen
Analyse: Eiwit 25.0 %, Vet 14.0 %, Vocht 8%, Ruwe As 6.2% Ruwe Celstof 4.3 %, Calcium 1.2 %, Fosfor 0.9 %
MissAnnemijn schreef:Ik ben met Aiden gestart op Acana, na veel buikpijn en klachten nu op RC. Ach, hij doet het er goed op..
Hier op hete kolen, teef had dinsdag een klein tempdip en gister overdag wat groter. Ik kan echt niet wachten tot er nieuws iszo nieuwsgierig!
Kaus schreef:Ik vind RC sowieso een vrij commercieel merk. Mijn voorkeur gaat uit naar schone merken en uiteraard een hoog vleespercentage.
Dexter mag vanmiddag rond drie uur naar de dierenarts. Ben benieuwd wat eruit komt. Hopen dat alleen plasje controleren genoeg is en dat er niet ook nog bloed hoeft te worden geprikt.
Wij gaan voor nu een zak Acana bestellen, Carnis was toch al bijna op en voordat ik echt over wil stappen op eventueel KVV wil ik meer onderzoek doen. Ben heel benieuwd hoe Dundy het erop doet. Vermoed dat Dexter het overal wel goed op doet. Hopelijk komt die dan nog net dat beetje extra aan. Lekker zullen ze het allebei wel vinden, dat is dan weer het voordeel![]()
Dus dan heb ik nog de vraag of jullie handige linkjes weten waar dat misschien tegen een leuke aanbieding te bestellen is