_Tarzan schreef:Wat een geweldig leuk getekend konijn!
Inderdaad minder brokjes voeren!
dankje, ik ga proberen.
ja pipje is een klein boefje maar ook wel super lief
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
love_animals schreef:Hallo iedereen mijn konijn heeft last van een rode huid rondom zijn oogje wat zou dit kunnen zijn?
Zwerte schreef:love_animals schreef:Hallo iedereen mijn konijn heeft last van een rode huid rondom zijn oogje wat zou dit kunnen zijn?
Ik zag net je topic. Als er iets in zat, moet het vandaag snel beter worden en morgen over zijn. Is het morgen niet over, dan de dierenarts opzoeken want het kan van alles zijn. Myx is niet waarschijnlijk nu, maar niet volledig uit te sluiten jammergenoeg. Ook kan het oog ontstoken zijn om allerlei andere redenen. Ik zou dus vanavond wanneer je thuis komt opnieuw kijken, is het dan nog steeds ellendig opnieuw schoonmaken en morgen dus dierenarts opzoeken.
Eoweyn_x schreef:Ik trof hem ineens doodziek aan. Stilzitten, koud, kon hem zo oppakken. Wij naar de DA, maar die kon alleen een hele lichte gas horen. Hij was alleen te ziek, te ziek voor een lichte gas. Dat vond zij ook maarja... Meer was er niet te vinden. Ik ben naar huis gestuurd met medicatie en 's avonds om 11 uur is hij in mijn armen gestorven.
EskeGirl schreef:Ah wat erg Eoweyn
Wat is de ervaring hier van mensen om puppies'/honden aan konijnen te laten wennen? Over een maand of 3 komt er een pup in huis
Jeika schreef:iris_relente schreef:[ [url=m/F5HX2A.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit krijgen mijn konijnen van de welkoop
ik zou over gaan op brokjes zonder "snoepjes"
Yv_ schreef:Weet niet of het tegenwoordig nog zo is, maar ik heb vroeger inderdaad geleerd dat je de mixen beter kunt laten staan in de winkel en beter voor zuiver brok kunt gaan. Omdat juist de essentiele dingen (de brok dus) minder lekker is en sneller blijft staan en ze hierdoor niet alle voedingsstoffen binnen krijgen.
Hier overigens neit van toepassing, want wat ik ook neerkwak, alles is met 10 minuten op. Vreetzakkies. Doe heel soms weleens een half bakje over de normale biks heen strooien, gewoon omdat het er zo gezellig uitziet. Maar heb dan niet die met de "snoepjes", maar juist met luzerne en alles erin.
Edit: Oh, bij jou ook niet van toepassing dus.