Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
keona schreef:Precies er zijn mensen die wachten of echt van ver komen om te komen kijken. Zondag komen mensen uit Friesland.
Maar er zijn ook mensen die dus op de lijst voor dit nest stonden zeggen kleur maakt niet uit klik en karakter is belangrijk, en weten dat er zwart uit gaat komen of blue merle , en dan toch ineens geen zwart willen. banketstaaf dan niet, zeg dat gewoon eerlijk. Nu was echt een verrassing voor mij, bel heel blij ja zit pup bij voor jullie zijn wel black bi allemaal. O ja nee dan passen wij. Gaat je de zin van over, zeg gewoon wat je wilt en zoekt. Ben eerlijk dat waardeer ik zoveel meer he. Dit kost tijdje denkt serieuse mensen te hebben maar nee zo serieus zijn ze niet
Fotsy schreef:Maar wat bedoel je dan met gevoel? Sorry speel nu een beetje de duivelniet slecht bedoelt maar bijvoorbeeld uit Oostenrijk, je hebt de pup dan nog niet eens gezien op wat ga je dan oordelen of die bij je past en of je er wil voor zorgen?
Mensen oordelen zo vaak op uiterlijk en voelen zich dan erna bedrogen door hun karakter of hun sensitiviteit. En dan belanden veel te veel honden in een asiel. Terwijl moesten mensen eerst goed gescreend worden en zoals jij wel doet, je goed informeren dan zou dit zo voorkomen kunnen worden.
Ik vind dat ze misschien daarom in België minder toegankelijk zijn maar je ziet op de site van de vereniging in België zelden een herplaatser staan. Ook in onze asielen zitten maar heel zelden Aussies, gelukkig dan wel.
Fotsy schreef:Maar wat bedoel je dan met gevoel? Sorry speel nu een beetje de duivelniet slecht bedoelt maar bijvoorbeeld uit Oostenrijk, je hebt de pup dan nog niet eens gezien op wat ga je dan oordelen of die bij je past en of je er wil voor zorgen?
Mensen oordelen zo vaak op uiterlijk en voelen zich dan erna bedrogen door hun karakter of hun sensitiviteit. En dan belanden veel te veel honden in een asiel. Terwijl moesten mensen eerst goed gescreend worden en zoals jij wel doet, je goed informeren dan zou dit zo voorkomen kunnen worden.
Ik vind dat ze misschien daarom in België minder toegankelijk zijn maar je ziet op de site van de vereniging in België zelden een herplaatser staan. Ook in onze asielen zitten maar heel zelden Aussies, gelukkig dan wel.
xLaraaj schreef:In België krijg je geen rapporten. Maar vb in de pubs altijd veel belovend gehaald (wat dus het maximum is) maar wel altijd diegene zonder staart geplaatst