Kittenkletstopic!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 20:23

Afbeelding

Kijk eens Lenny is al bijna net zo groot als zijn mama! En dat mooie pluizige vachtje <3
Kan niet wachten! Volgende week de laatste keer op bezoek voordat we hem mogen halen :D

Tamara_089

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 20:43

die voeten van lenny 8)7 maar t is wel een scheetje hoor!

Hier broertje Julian die wat kleine proporties heeft Afbeelding

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 22:33

Occh wat een kleine pluizebolletjes <3

Liggen jullie kittens ook zo heerlijk bij jullie? Onze wollenbaal ligt uren achter elkaar in m'n nek en op schoot <3

Afbeelding

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 11:39

Afbeelding

Ik ben overbodig geworden :(

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 11:51

Ooh :(:) Ik zou een nieuwe halen die wel van je houdt, deze is stuk :n

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 11:55

Haal er wel meteen een stuk of 40 *D Zal er toch wel een zijn die van mij houd?!?!

De kitten die erbij zit houden we zelf... Apart diertje.. >;)

Als mijn man weg is gaat hij op een shirtje van hem liggen, in zijn schoenen/slippers en van de week zelfs in zijn stink sokken die ik nog naar boven moest brengen >;) :=

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 17:10

Haha arme sunrise! Zomaar ingeruild :(:)

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 17:12

Ja en dat 2 keer! :') Volgende keer neem ik een varkentje :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 20:42

Vandaag is opvangpoesje Sonic bij mij gekomen via Sunrise, heb al een nieuw huisje voor haar gevonden wss, zondag komt het potentiele nieuwe baasje kijken. Ze zal hier nog ca 3 weekjes blijven. Ginger denk nu nog dat Sonic speelgoed is, dus het gaat er naar mijn mening iets te ruig aan toe. Vanavond slaapt Sonic op mijn slaapkamer just to be sure.

Sonic weegt 575 gram schoon aan de haak, ik schat haar toch nu op ca 5 weken. Ze is echt zo ontzettend klein!

Afbeelding

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 22:03

Lief dat je de zorg voor je op neemt lifaya, tis wel een schatje!

Ik heb vannacht een loge haha. Sammie slaapt normaal beneden alleen we zijn daar aan het witten. Dus alles van Sammie naar m'n kamer gesjouwd.
Nu ligt hij lekker te slapen in z'n mandje. Eerst op m'n bed alleen dat is niet zo handig want ik draai best veel..

Afbeelding
Hier lag die nog op m'n bed.

Sammie krijgt in augustus volle broertjes en zusjes. Ik wil er zo graag een bij, ook gezellig voor Sam. Maar papa denkt er anders over :')

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 22:09

Wat een verschil met Lenny en Julian :oo

Zo lagen ze hier de eerste weken ook, Winny. Zo lief! Helaas nu niet meer. -O-

Groot gelijk Sunrise met je varken.. Véél trouwer dan die katten!

Ahh, Lifaya, ben je gesmolten? <3
Begrijp ik goed dat je het poesje hebt? Sunrise, dacht dat jij het katertje een nieuw huis wilde geven? Of ben ik nu helemaal verkeerd?

Wauw, reuze Sammy!
Straks ga je hem missen, als hij weer beneden slaapt :))

Hier slapen ze ook wel eens op bed, en Milou gaat áltijd op het randje liggen. Dus op het moment dat ik mij dan omdraai wordt ze gelanceerd en vliegt ze van bed af :')
Dan schud ze weer eens beduusd met d'r koppie, neemt nog een hap brokken en komt weer stug op de zelfde plek liggen. Om halverwege de nacht nog eens gelanceerd te worden _O-

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 22:12

Haha, ik heb maar een eenpersoonbed, wel wat groter dan de standaard alleen ik heb ook lange benen dus kan de ruimte zelf goed gebruiken. Sammie vind gelukkig z'n mandje niet erg!

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 22:16

Afbeelding
Ipv hond even kat lezen en de indeling van mijn bed is zo ongeveer bekend.. O:)

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 22:24

Afblijven van mijn kater :P IK ben verliefd <3

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 23:13

Sunrise19 schreef:
Afblijven van mijn kater :P IK ben verliefd <3

En terecht! Lekker van genieten!

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 23:15

Merk wel dat de band veel hechter is dan met Max :) Je krijgt zoveel liefde van die kleine hummeltjes <3 vooral mijn man is zijn maatje <3 En die wou echt geen kat meer erbij, maar ook hij is zijn hart verloren <3

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 23:19

Mannen roepen altijd heel hard dat ze niet willen, maar diep in hun hart..
Is hier ook zo, ze wilde ABSOLUUT GEEN!! katten weer. Moeder was eigenwijs en heeft wel toestemming gegeven, en nu zijn die kerels het hardst gekwetst als ze niet bij hun op schoot willen liggen. :')
En als ze dan 1 van de katten voorbij zien lopen "poespoes, kom dan! Jaa, mijn kat, kom maar"

Yeah right, die hebben dus echt geen hekel aan katten :=

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 09:07

Froukje schreef:
Mannen roepen altijd heel hard dat ze niet willen, maar diep in hun hart..
Is hier ook zo, ze wilde ABSOLUUT GEEN!! katten weer. Moeder was eigenwijs en heeft wel toestemming gegeven, en nu zijn die kerels het hardst gekwetst als ze niet bij hun op schoot willen liggen. :')
En als ze dan 1 van de katten voorbij zien lopen "poespoes, kom dan! Jaa, mijn kat, kom maar"

Yeah right, die hebben dus echt geen hekel aan katten :=

Haha was bij ons thuis ook altijd zo :')
Maar zo heb ik wel nog hoop dat wij dalijk nog een vriend(innetje) voor Lenny erbij gaan krijgen als hij er is! :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 09:47

Sonic is afgevallen, ze had gisteren veel eetlust maar begon toen opeens met alles uitkotsen. Heb toen wat brokjes in water gedaan voor haar, schijnt wat makkelijker verteerbaar te zijn, maar weet niet of dat heeft geholpen. Kan natuurlijk de stress zijn...

Larisske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 10:14

Ik had eerder al een foto geplaatst van mijn (pleeg)kitten, maar ben zo druk met hem geweest dat ik de tijd toen niet gevonden heb om mee te praten. Had wel een topic gestart voor tips om Newton te laten eten ( Kitten met weinig eetlust, en te mager).

Heb ondertussen wel nog wat extra bijgelezen, en alle kittens hier zijn om op te eten. <3 Het is zeker leuk om ze te zien opgroeien zo!

Over dat mannen geen katten willen, maar eigenlijk toch wel dat ken ik! Toen we een pleegkitten vanuit het asiel meenamen was ie boos, een uur later was ie elke 5 minuten aan het zeggen: ooh kijk wat ie doet, en kijk hoe lief is dat, .. ! Nu is meneer jaloers als de kitten naar mij komt in plaats van naar hem. :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 11:51

Zo liggen ze nu al even xD eindelijk rust! Straks even naar ranzijn om voor kitten wat te halen wat makkelijk verteerbaar is en voor Ginger ook iets anders op aanraden van mijn oom (dierenarts in The UK)

Afbeelding

Jamiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 11:54

Mag ik me hier ook melden? :o
Ik heb een kitten uit het asiel geadopteerd. :) Afbeelding ze is 12 weken oud volgens hun en moederloos gevonden op straat toen ze een paar weekjes oud was.

Heb wel ook een vraagje.. Ik heb zo'n stok met veren er aan (soort plumeau achtig) en als ik daar mee speel en ze heeft hem, laat ze niet meer los en begint te grommen.. Net zelfs ook blazen. Is dit normaal? Heb het bij mijn andere kat nooit meegemaakt. Heb haar in d'r nekvel gepakt en apart gezet. Iemand tips? :)

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 12:58

hahaha die ginger die kan er zo lekker arrogant bij zitten :D Heerlijk beestje :o

AAAh wat een scheetje en wat fijn zeg dat er weer eentje uit t asiel een goed plekje heeft gevonden :)

Ik gebruikte hier ook wel de plantenspuit ~~}>

waarschijnlijk een straat poesje geweest en op deze manier beschermen ze hun eten... moet alleen nu het vertrouwen krijgen dat jij alleen wilt spelen en niet het eten(prooi) op wilt eten

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 13:20

Niet straffen, gewoon haar het stokje laten houden en stoppen met spelen, dan ontdekt ze vanzelf dat het alleen maar leuk is samen met jou.

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 14:08

Wat een liefje Jamiie <3

Wij gaan vanavond een tweede kitten ophalen. We hebben vorige week het zwartje opgehaald en wilde er graag een tweede bij omdat onze volwassen Noor het tempo van het kleintje niet bij kan benen (althans, ze kan het wel maar ze vertikt het gewoon)

Vanavond gaan we dus een rood Noors boskatertje ophalen. Nu 9 weken en al bijna 2 kilo := Ben nu al verliefd!

Afbeelding