Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sperziemone schreef:Geniaal dat bordje _Clocloken_! Hoop dat die persoon hem snapte
Toen Dina nog niet ziek werd renden ze hier ook als een gek de ren doorVooral als ik de indeling weer had veranderd, vinden ze prachtig!
Er gebeuren toch gekke dingen met die cavia's van mij... Zoals de meesten wel weten had Dina weer diarree laatst. Dat was binnen 1 dag na het proberen van Fenbendrops gelukkig wel voorbij (ik denk dat dat heeft geholpen!). Ze heeft nu nog wat zachte keutels en eet nog amper, maar is weer heel levendig.
Maar wat nu zo gek is: ineens loopt zij op een aantal momenten per dag continue achter het ventje aan, met haar neus onder zijn kont. Daarna gaat zij zijn hele gezicht aflikken. Die dingen deed ze nooit! Ze zocht op geen enkele manier toenadering bij hem, en nu ineens dit....
En ze piept sinds 2 dagen ineens KEIhard als hij op een verkeerde manier in haar buurt komt. Echt dat je het voelt in je oren, zo hard. Klinkt een beetje hetzelfde als dat de koelkast open gaat, maar dan wat agressiever. Vannacht piepte ze ook weer zo hard, dus schoot mn bed uit om te kijken: niks aan de hand. En nu net piepte ze weer zo hard naar hem en waggelt nu weer knorrend achter zijn kontje aan. Van pijn is het dus nietIemand enig idee wat dit voor plotseling gedrag is? Zou ze berig zijn?
Citaat:Heeft uw cavia last van diarree? Verander de voeding niet te drastisch, blijf verse groente geven. Zet het dier nooit op dieet van enkel droogvoer en hooi. Plotse veranderingen in de voeding, samen met de beperking van vers voer leiden tot anorexie, uitdroging en verergering van de problemen.