Ik ga zo met Knox naar de dierenarts als hij zo weer diarree heeft. Ik word er een beetje moedeloos van. Bij Wax zijn zijn darmen gelukkig weer hersteld na het ontwormen maar bij Knox blijft het drama, zelfs na probiotica. Er zit wel verbetering in, maar heel langzaam.
Tot nu toe ligt hij nog in bed en is hij niet van plan op te staan
Tilmar
Geplaatst: 07-03-16 12:22
Balen joh! Hopelijk kan de dierenarts iets vinden. Of liever niet natuurlijk.. Maar je wil er toch vanaf. Is ie lui of ook niet lekker?
Inmiddels voor morgenochtend een afspraak, vandaag zat vol. Heb zowiezo afgelopen dagen wat verzameld dus dan kunnen ze dat onderzoeken of er iets van bacterien of parasieten in zitten.
Ik laat Wax morgen thuis met Texas, hopelijk gaat dat goed maar dat zal wel. Knox is gewoon lui, hij is verder gewoon zichzelf gelukkig en eet en drinkt goed.
Splash_
Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-16 19:06
He nudisten!
Hoe gaat het hier? Ik las op fb al verdrietig nieuws
Hier gaat alles goed met de mannen, beiden inmiddels alweer 2 jaar. Echt bizar hoe snel de tijd gaat. Knox zijn darmen zijn helemaal hersteld na intensief puur probiotica en Orijen. Voor hem nooit meer Milbemax.
Wax is nog steeds een heerlijke terror maar kan eindelijk uitslapen, het is echt net een klein kind
Ik heb een appartement gekocht met grote tuin! De ren wordt dus verkocht en ik ben nu aan het kijken hoe ik de tuin goed kan afzetten voor de katten. Iemand suggesties?
Hier alles ok met de kale mannen. Ze hebben een buitenren sinds kort. Ze vinden het geweldig! Nexie is volgende zondag alweer 1 en Vega alweer ruim anderhalf.
Tilmar
Geplaatst: 22-05-16 19:55
Verdrietige nieuws heb ik gemist..
Hier gaat alles goed met de Devons. Ze zijn lief!!!
Wat leuk dat je een tuin krijgt Splash! Tuin dichtmaken is wel een uitdaging
Ik heb toevallig net een hek laten maken voor Tijger die steeds over een laag hekje sprong.
De tweede dag kon ik hem helemaal bovenin eruit plukken Ik ga nu een regenpijp langs de bovenkant monteren, daar heeft hij geen grip op. Je moet iets uit laten steken, daar schijnen ze niet langs te kunnen.
Splash_
Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-16 20:45
Ja denk inderdaad schuin net op de schutting. Regenpijp ook aan gedacht, misschien is dat met hun wel voldoende alleen ben bang voor texas niet en die wil ik zowiezo de eerste 6 weken veilig in de tuin houden. En heb stiekem de hoop dat ie zich er daarna bij neerlegt en niet meer op pad gaat.
Een rollende ronde balk schijnt ook te werken. Al zou ik het nog niet durven. Ze zijn zo slim die sphynxen. Daarom hebben we een ren
Splash_
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-16 11:50
Met geknipte nagels kunnen ze niet echt klimmen, en die van mij zijn toch niet echt klimmers. Ik ga toch voor het schuine gaas of net op de schutting, dan kunnen ze er echt niet uit. Ik heb openslaande tuindeuren en een grote tuin dus dan vind ik het wel zo fijn voor hun om lekker los in de tuin te kunnen lopen.
Dan zal ik wel houdinis hebben, die klimmen overal in en op
Tilmar
Geplaatst: 23-05-16 12:54
Tijger van mij is een echte spiderman, Gwynn vindt 50 cm al hoog en weet daar vervolgens ook nog vanaf te vallen
Splash_
Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-16 14:32
Hoe gaat het hier? Wij zijn inmiddels verhuisd en de mannen doen het super. Wax liep dezelfde nacht al rond alsof ie nergens anders heeft gewoond Knox zijn buik was een paar dagen van slag maar is inmiddels helemaal happy. Texas doet het beter dan verwacht maar heeft er nog steeds wel moeite mee, maar hij doet het echt goed.
Boobsie
Wax
Nu alleen nog bedenken wat ik met de tuin ga doen, waarschijnlijk wordt het een ren tegen mijn openslaande deuren aan zodat de deuren open kunnen en de katten ook een stuk hebben om naar buiten te gaan. Texas vraagt nu nog niet om naar buiten te gaan, en dat wil ik eigenlijk wel proberen zo te houden met de drukke weg voor de deur..........
c_alsemgeest
Geplaatst: 03-07-16 12:18
Ik kom ook weer even onder mijn lees-modus-steen uit gekropen
Hier gaat ook alles goed met de blote en de schele katten kinderen
Gustav houdt vandaag een uitslaapdag. Mag ook wel op zondag...
Met Heidi en Cookie is het niet anders... maar die hebben vanmorgen tenminste nog even in de tuin gespeeld.
Betje is vanochtend even uit bed gekomen om te eten, en is er ommegaand weer ingegaan. Aagje heeft zich drukgemaakt over donder en bliksem en hagel in zit daar nu nog van bij te komen...
Ik heb ook geen facebookberichten gezien? Watskebeurt?
Met Klaaz gaat het ook goed, die is helemaal in zijn hum met de tuin. Al vind ie t buiten de tuin nog leuker Dus met ronde buizen is wel slim, dan klimt ie tenminste niet meer op t dak Waar hij dan vervolgens helemaal in de paniek is omdat ie dan op het dak zit
Betje is met de zon de tuin niet uit te slaan! Zo leuk is dat. Er stak laatst een kikkertje over van de ene naar de andere tuin. Minstens een half uur plezier van gehad, maar hij heeft het wel gehaald
YazhiSien
Geplaatst: 03-09-16 10:28
Time flies! Onze Vega is vandaag alweer twee. En als ik dan die kitten foto's zie ❤️, zo schattig.
Hier zijn ze as we speak de tuin cat proof aan het maken. Ik moet alleen van de week nog even het gaas spannen en dan kunnen alle 3 de mannen lekker naar buiten in de tuin.
c_alsemgeest
Geplaatst: 03-09-16 11:56
Gefeliciteerd!
Cookie is alweer 8 en Heidi en Gustav alweer 5... het gaat zo hard.