Maar ik vind haar snot momenteel echt nog niet veel verbeterd tov voor dat weekend dat ze echt slecht ademde. Dat is nu wel echt stukken beter (misschien dan toch longontsteking geweest?), ze is ook veel actiever/nieuwsgieriger en eet goed. Maar nu stoppen met de AB voelt alsof we het voor niks 3,5 weken hebben gegeven. Want oorspronkelijk was het de bedoeling om ermee te starten toen ze nog niet zo slecht ademde. Die keer dat ik zei dat ik haar snot stukken beter vond was toen we al een tijdje bezig waren met de neusdruppels. Nu vind ik ze weer slechter dus denk dat die toch wel echt geholpen gaan hebben.
Dus wat mij betreft zijn de mogelijkheden ofwel deze AB blijven doorgeven in de hoop dat die toch nog voor verbetering kan zorgen (evt in combinatie met toch weer druppels), ofwel vragen of we duplo mogen proberen (maar geen idee of het een goed idee is na bijna 4 weken deze AB te hebben gegeven weer een lange kuur met een ander AB op te starten), ofwel stoppen met AB en kijken of we het met druppels onder controle kunnen houden (stel dat dat voldoende helpt is de vraag natuurlijk of het konijnwaardig is om ze heel haar leven lang twee keer per dag druppels te moeten geven). Dus ik denk dat jullie wel snappen dat ik niet weet wat ik moet doen

Naar Wilhelminapark om eens écht te laten uitzoeken hoe het zit kan ook, maar ik vind de narcose met zo'n snot toch een beetje eng, en de vraag is ook of ik er zo ver mee moet willen rijden. Moest het nu dichterbij zijn had ik zeker weten een second opinion gevraagd daar, aangezien het helemaal geen ernstige bacterie is die ze in haar neus gevonden hebben. Ofwel is haar weerstand gewoon echt zo slecht dat ze zo'n "simpele" bacterie niet kan tegengaan, ofwel speelt er toch nog iets anders mee.
Edit: Dat is weer een langer verhaal geworden dan de bedoeling was, sorry