Cody vindt het heerlijk en wilde alleen maar in de tuin zijn, totdat de golfplaten van een afdak paar huizen verder op er af vlogen en veel klappende. Onze held durft met geen mogelijkheid meer naar buiten..
Ohh Lara, wat een schatjes. Ik zou ze zo allemaal meenemen
Aangezien Cody echt de tuin niet meer in durft vanwege het geklapper van golfplaten 4 huizen verderop zijn we maar even naar het weiland gegaan. Ongelooflijk dat Cody aankomende week alweer 10 maanden is.. (sorry voor de fotospam )
Wij waren vanmorgen al vroeg in het bos toen het nog lekker rustig was Toby haat regen, maar sneeuw vindt hij prachtig!
freetorun
Geplaatst: 07-02-21 15:54
Ook Zack heeft lekker in de sneeuw gespeeld. Hij vindt het fantastisch
RoosvanBlue
Geplaatst: 07-02-21 16:00
Zoooo dat is lang geleden! Ik was zelfs het topic kwijt. Ga eens een poosje terug lezen wat hier allemaal gebeurd is. Zoals iedereen genieten wij ook van de sneeuw
Wat een onwijs leuke sneeuwfoto's komen er voorbij! Wij balen enorm dat we met dit weer nog hond-loos zijn haha.
Nog 1 weekje wachten Overigens helaas wel balen, we zijn opgelicht door Floordirekt.nl. We hadden lopers besteld voor de gang en keuken omdat het laminaat te glad is en we willen graag voorzichtig zijn met de beentjes van onze pup straks. Maar na drie weken zijn ze nog steeds niet binnen en er is geen contact te krijgen Had helaas trustpilot niet bekeken voordat ik besteld heb, er staan schijnbaar enorm veel slechte reviews op! Nu dus gauw op zoek naar andere lopers. Dag 60 euro
Wij net een 2de rondje gelopen, Yoshi was een klein ijspegeltje. Had er ook een stukje zonder jas laten lopen op het strand, toen kwamen wij nog een labradoodletje achtig tegen van 10 jaar oud. Beide waren heel lief en voorzichtig tegen elkaar! Terwijl Yoshi vrijdag tegen Mezzy van Nicky ongelofelijk lomp en onbenullig aan het doen was. Daarna even pootjes in bad en dr neus onder de kraan en mevrouw ligt weer heerlijk warm te slapen!
Verschillende kleedjes mee, maar de tassen zijn toch het lekkerste!