Beau_Myrthe schreef:kiwiwitje schreef:Wij hebben hier ook Kong
vooral de knots Bear is favoriet. Die gaat ook in t puppypakket
Hebben ze die niet binnen no time kapot?
Nee

Ook schrikken DeniseJazz. Gelukkig goedgekomen met de sok.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Beau_Myrthe schreef:kiwiwitje schreef:Wij hebben hier ook Kong
vooral de knots Bear is favoriet. Die gaat ook in t puppypakket
kiwiwitje schreef:Beau_Myrthe schreef:
NeeZelfs niet als ze met zn 2en er aan trekken
Komt door de touwbotvulling. Ze bijten dus echt in dat touw.
Ook schrikken DeniseJazz. Gelukkig goedgekomen met de sok.
kiwiwitje schreef:xxwienekexx schreef:Ziet er heerlijk uit zo op het strand
Ohh die zien er leuk uit, en dat krijgen ze dus niet zo best kapot?
Mijn 2 monsters nietterwijl ze best kunnen slopen met speelgoed. Maar pluche knuffels blijven ook vaak redelijk heel
dierenfan schreef:Snert weer dusss alleen mijn honden moeten dan kennelijk beweging hebben hier in de buurt. Dus lekker naar grote veld geweest zoals bijna elje dag en soms wel 2x p dag ook. Is groot grasveld waar al jaren niets op gedaan wordt. Ene kant snelweg en andere kant politie honden vereniging dus in weekend blijf ik er weg tussen bepaalde tijden. Nog nooit in 3 jaar tijd een probleem gehad en nu...... Nu liep ik op zandpad langs de snelweg (sloot tussen en daarna een helling) en schiet er toch uit de sloot een hert de helling op recht naast mij. De 3 herders er in een reflex achteraan. Kymo kwam zowaar netjes hier op mijn achterlijk geschreeuw en de husky's gillend in hun 8 meter lijnen. In een split second zag ik mijn complete leven verwoest en een enorme ravage op de snelweg met dood hert en 3 dode herders....
Maarrrrrrr wonder boven wonder ik zou het hert nog enorm!!!!! willen bedanken koos het er voor om voor langs de honden het veld over te vliegen. Het vereniging terrein over de bossen/polders in. Na een run van zo'n 4 km er achteraan stopten de herders en kwamen gelijk via kortste weg (door 2 apart omheinde weilanden vol prikkeldraad) terug.
De 2de en aller laatste keer dat mij het overkomt dat ze achter wild aan gaan met zijn allen. Ze luisteren zo goed als prefect maar dus niet meer als roedel bij weg schietend wild. Veel te gevaarlijk dus ga voor 0 risico voortaan. Dan maar aangelijnd en 1, hooguit 2 (ligt aan combinatie van honden) los. We zien over een jaar ofzo wel weer wat dan. Eerst volwassen worden en minder fanatiek.
Er is helaas niet op te trainen want ze weten prefect wat wel en niet mag. Echter als er 1 gaat dan volgt de rest. Eenmaal in jachtmodus dan onbereikbaar.
In 3 jaar tijd nog nooit daar iets anders gezien dan muizen. Misschien de komende 3 jaar wel weer niet maar 1x was veel teveel. Ik ga niet het giga kleine maar zeker te weten dodelijk aflopend risico lopen dat dit nog eens gebeurd en het dan wel via snelweg vliegt.
In dit soort situaties mis ik mijn 3 oudjes zo enorm. Die waren zo heerlijk makkelijk richting alles en iedereen en konden overal los en keken wild enkel na.
Het zijn schatten de 3 jongsten maar ook enorme schoften. Tuurlijk komt het bij hun uiteindelijk ook goed maar denk dat ik dan al 150 jaar ben haha. Al was het de oudste herder (7)die als eerste ging en ik kan verzekeren dat hij nooit eerder gejaagd heeft. Ze trekken echt elkaar mee in alles als roedel zijnde.
XxDiandraxX schreef:KimD schreef:
Dan is het EPI, maar met deze alvleesklierziekte zijn de meeste mensen überhaupt niet bekend.
Ik denk toch dat die missende hoofdletters soms behoorlijk voor verwarring kunnen zorgen..![]()
Schrikken dierenfan!! Gelukkig goed afgelopen.
xDenies schreef:Deze hebben wij:
https://www.wesdijk.nl/dieren/hondenspe ... 3-maat-m_l
Houd twee Border Collies aan beide kanten (eén van bijna 23 kilo en één van 16,5 kilo) gaat nog steeds goed. Stomme ding blijft ook drijven en Bo is er echt fan van. Ik ben er blij mee want een hoop gaat hier kapot als die twee er aan gaan hangenDat speeltjes en pluche zo kapot is, is niet meer dan normaal.
Bo .. die is altijd blij
kiwiwitje schreef:xxwienekexx schreef:Ziet er heerlijk uit zo op het strand
Ohh die zien er leuk uit, en dat krijgen ze dus niet zo best kapot?
Mijn 2 monsters nietterwijl ze best kunnen slopen met speelgoed. Maar pluche knuffels blijven ook vaak redelijk heel
Kaus schreef:Jeetje dierenfan... Je komt ook wel regelmatig in situaties die niet al te handig te handelen zijn met zoveel honden...
Hier zit gelukkig geen wild. Lang leve platteland
Denise, wat eng! Dundy heeft ook al twee keer naar de DA gemogen omdat ie wat stoms had gegeten. Ze kunnen zo vlug zijn...
De oren zou je kunnen plakken. Die gaan wel hele bijzondere kanten op![]()
Met het aan de riem lopen. Ik zou gewoon even flink doorstappen. Dan krijgt puplief misschien een keer een scheenbeen tegen zich aan maar ze hebben snel genoeg door wat de bedoeling is. Ik zou niet met gestrekte arm gaan lopen. Dan loop je straks nog zo met je bejaarde hond over tien jaar
Twilight schreef:Jeetje wat schrikken dierenfan. Dan doe je een schiet gebedje dat het goed afloopt pfff.
Hier sloopt nala alles behalve de kong zelf en zown drijfstick van kong en ander hardplastic spul. De beer had ze laatst kapot gevreten, en het flostouw erin durf ik niet meer aan dat vreet ze op. ze gaat doelbewust eraan zitten kluiven, alles. Wil die trekkerband nog in het zwart en heb een kong frisbee![]()
Gremlin in kwestie haha
[ [url=m/bwda86.jpg]Afbeelding[/url] ]