Was een club waar alleen Duitse Heders werden toegelaten. Beetje jammer.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoe_97 schreef:Kruisraketten zijn de Japanse rassen voornamelijk.
Welke omgeving zoek je?
Kaus schreef:Zouden jullie nog een keer met mij mee willen denken over voedsel? Ik heb voor meerdere merken even uitgerekend wat dit per maand en per dag zou kosten voor Dundy en Dexter. Dexter op zijn huidige gewicht, dat wordt dus meer in de loop van de maanden.
De Carnis die ik er tussen heb staan is brok. Wat we nu dus geven. Ik heb alleen bijna het idee dat ik iets fout doe. Iedereen heeft het wel leuk over dat KVV helemaal niet zo duur hoeft te zijn. Maar als ik dus een beetje een A/B merk wil voeren kom ik dus op meer dan het dubbele uit per maand.
Al met al, ik snap het het niet helemaal meer![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Kaus schreef:Maar dan ga je denk ik voor een brok als Orijen of Acana? Of wat voor merk heb je het dan over? Ik vind namelijk dat ik een prima brok voer. Vlees als basis, geen troep toegevoegd en weinig graan (weet zo even niet precies uit mijn hoofd).
Dus ben wel benieuwd wat voor merken en prijzen je het dan over hebt. Puur interesse hoor
Kaus schreef:Renske heeft een nieuwe lijn diepvries voer. Daar ben ik dus vanuit gegaan. Heb die er puur even voor de interesse bij gepakt.
FarmFood is inderdaad de KVV.
Tammenga heb ik te wisselende reacties over gelezen. Net als over Kivo. Dat durf ik dus, zeker voor een opgroeiende pup, niet aan.
Ook merken als Lotegering doe ik liever niet. Ook omdat ik zelf veganist ben en dan graag heb dat het vlees dat ik mijn honden dan geef een goede oorsprong heeft. Zoals dus onder andere bij Oervoer. Maar dat is persoonlijke voorkeur hoor.