Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_classic schreef:Washandje zat ik inderdaad ook al aan te denken! Ze heeft alleen zo'n hekel aan wassen en als ik haar na het wandelen afdroog met een handdoek doet ze ook al redelijk moeilijk. Dus ik hoop dat ze wat rustig blijft..
Maar zo rond lopen lijkt me voor haar nou ook weer niet fijn
melissac schreef:_classic schreef:Washandje zat ik inderdaad ook al aan te denken! Ze heeft alleen zo'n hekel aan wassen en als ik haar na het wandelen afdroog met een handdoek doet ze ook al redelijk moeilijk. Dus ik hoop dat ze wat rustig blijft..
Maar zo rond lopen lijkt me voor haar nou ook weer niet fijn
Misschien als iemand haar vast houdt dat jij daar rustig kan wassen met een washandje?
En dan gewoon rustig afdrogen, of met brokjes afleiden?
_classic schreef:Tara is al een heel stuk opgeknapt! Al weer spelen en rennen, ons vrolijke hondje is weer terug
Wel heeft ze nog weinig zin in haar brokjes, die moet ik er zowat duwen. Nu heb ik ze geweekt in warm water en dat wou ze wel.
Zonet de DA even gebeld voor de afspraak om de hechtingen eruit te halen, meteen ook het eet probleem even voorgelegd.
Mocht ze de brokjes echt niet willen, dan moet ik vlees vulling (?) proberen en mocht dat ook niet willen dan weer even bellen. Dan kan ze een spuitje krijgen die helpt tegen de misselijkheid.
Het wassen is redelijk gelukt, we hebben het maar met een washandje gedaan. Alleen stinkt ze nog steeds naar plaas, maar goed ze moet maar gewassen worden als de hechtingen eruit zijn en alles genezen is..
Tigress schreef:_classic schreef:Tara is al een heel stuk opgeknapt! Al weer spelen en rennen, ons vrolijke hondje is weer terug
Wel heeft ze nog weinig zin in haar brokjes, die moet ik er zowat duwen. Nu heb ik ze geweekt in warm water en dat wou ze wel.
Zonet de DA even gebeld voor de afspraak om de hechtingen eruit te halen, meteen ook het eet probleem even voorgelegd.
Mocht ze de brokjes echt niet willen, dan moet ik vlees vulling (?) proberen en mocht dat ook niet willen dan weer even bellen. Dan kan ze een spuitje krijgen die helpt tegen de misselijkheid.
Het wassen is redelijk gelukt, we hebben het maar met een washandje gedaan. Alleen stinkt ze nog steeds naar plaas, maar goed ze moet maar gewassen worden als de hechtingen eruit zijn en alles genezen is..
Wat fijn dat ze zo is opgeknapt!
Lastig dat ze de brokken nog niet eet. Wat er met vleesvulling bedoeld wordt weet ik niet :c