de witte die ik heb is hollandse. Ja majah jammer dan haha anders moet ik alles afzetten
en gaan aankomend jaar toch tuin helemaal doen dus ach haha. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
de witte die ik heb is hollandse.
en gaan aankomend jaar toch tuin helemaal doen dus ach haha.
, ik heb 2 mannen en 8 vrouwtjes ( allemaal show kwaliteit . straks spam ik alles even vol

De anderen laat je gewoon in de bak à la suvival of the fittest?
Casarell schreef:Kom maar op met die foto's..!
Mioux.. hoe is het trouwens afgelopen met al die betta's die je begin december besteld had?

Wedden dat geen enkel vrouwtje een sexy rood/zwarte man weerstaan kan
Soms is het echter zo dat dieren een gen bij zich dragen dat geen probleem is als het maar 1x voorkomt, maar als het 2x voorkomt dat het dodelijk kan zijn. Misschien dat er bijvoorbeeld bij stippen wel zo'n raar gen is. Al zal dat wel meevallen als ik kijk hoeveel gekleurde/gestippelde zwaarddragers er op het internet te zien zijn
zag ze van de week in de vos speciaal zaak van zeker een cm of 3/4, die van mij zijn net 2 cm
ze kunnen toch groter worden dan dat? Dacht ergens gelezen te hebben een cm of 5/6? Of zie ik nu spoken? Vanaf welke lengte (ik weet natuurlijk niet hoe oud ze zijn) zijn ze geslachtsrijp zegmaar?

beide ouders van de mannen hebben aan shows mee gedaan
de witte vrouwtjes zijn jonge koi ( 14 week ongeveer ) de ''koi'' man is nog nooit gemarbeled dus ik gok dat hij een ''echte koi '' maar heb niet echt veel verstand van koi dus correct me if im wrong
begin zomer komt hij een betta brengen die dit jaar weer naar de show gaat en die kan ik over kopen voor de helft van de prijs
( de vis is kern gezond en eventueel ook nog kweekbaar
) toch wel even petje af voor deze man om helemaal uit belgie naar groningen te komen rijden en weer terug