Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
assebassie schreef:Ach wat triest! Is ze toch nog aardig oud geworden, door goede verzorging denk ik.
JesdaJinn schreef:Hier ook nog steeds lekker bezig.
Helaas 23 oktober wel afscheid moeten nemen van Jesda (Flappie)
[ [url=m/cA1djt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jinn heeft afscheid genomen en ik heb het idee dat hij veel rustiger is geworden sinds Jesda er niet meer is.
We hebben de gehoorzaamheid weer opgepakt en hij vindt het super leuk! Heel erg blij koppie heeft ie altijd!
Laats zijn we bij een vriendin geweest op de boerderij. Jinn heeft geholpen met de koetjes opstrooien.
[ [url=m/LTcpI3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daarnaast doen we nog steeds lekker hooperen en dat gat erg goed! Jammer genoeg vaak alleen en kan dus niet filmen
Zoe_97 schreef:Ik mag hier eindelijk foto’s delenmijn nieuwe pup is 11 december geboren in de vroege ochtend. Extra speciaal want ik was bij de bevalling
![]()
Het zijn 3 reutjes en 2 teefjes. Als de teefjes goed genoeg zijn komt er 1 naar mij om te showen en te fokkenstiekem heb ik al een lichte voorkeur. Maar we kiezen pas met 7 weken :p
[ [url=m/qt1cfK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3YL4rb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pN6fy0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JfVUva.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8UkQr5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/i6DsoD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OctWAO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Amable schreef:Mag ik me hier ook melden? Ik dacht ineens, zou er een border collie topic op bokt zijn? Ja dusNu ben ik over het algemeen meer een lezer dan een poster, maar ik ga mijn best doen actief mee te kletsen
![]()
Dit is mijn border collie, Finlay
[ [url=m/1Rutuo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Foto is alweer van even geleden, toen was hij 5 maanden, ondertussen alweer 7 maand oud. Tijd vliegt!