Zo he, ik had weer wat te lezen haha Het gaat hier echt super goed met Bokkie en Saartje! Ze gaan elke dag eventjes in de ren, wat ze voor mijn idee echt leuk vinden Soms wil Bokkie nog wel is achterop springen, maar Saartje die kan inmiddels zichzelf goed verdedigen
Het zou ook kunnen dat ze reageert op de pijnstiller/ontstekingsremmer. Maar om daar nou proefondervindelijk achter te komen is weer zo sneu voor de caaf.
Ik ben blij! Gisteren tijdens het verschonen van de hokken het zeugje terug gezet bij de groep dames in de hoop dat ze drachtig is. Ze heeft 1.5 maand bij de beer gezeten. Ik heb twee volwassen beren, Dakota (2 jaar) en Frodo (bijna een jaar). Nadat dametje verhuist was, de twee heren weer met elkaar herenigd. En dat gaat goed!!
Fijn als dat zo makkelijk gaat. Ik had hier met het verschonen van de nachthokken de 2 heren weer even bij elkaar, maar dat zijn nog steeds geen vrienden. Meteen maar even omgewisseld; Paultje zit nu boven en Goldy beneden. Ze lopen allebei trappetjes dus dat is geen probleem.
Juliette
Geplaatst: 27-02-15 16:42
Heb een feestmaal voor Bokkie en Saartje gemaakt Een plukje hooi, een stuk of 7 snoepjes, wat gemixt voer en stukjes broccoli nou ze vinden het heeeeerlijk!
Ja leuk is dat he! Hier racen ze heel de ren rond.. over doorheen, overheen en onderdoor vliegen.. echt leuk om te zien
_Clocloken_
Geplaatst: 27-02-15 21:17
Heb ik mijn nieuwe bordje al aan jullie getoond?
Had het ook een beetje met een 'steek' naar die ene persoon van het vuile hok, op mijn pagina op fb geplaatst. En ze begreep het duidelijk aangezien ze er niet meer op heeft gereageerd
ik heb maar saaie cavia's als ik ze in de ren zit, ze lopen nog net naar t bakje met eten, maar verder heeft t hier weinig meerwaarde, hoe vol of leeg ik de ren ook laat
Hier rennen ze ook voor de lol niet in de ren, maar ik denk dat ze dat ook alleen maar doen als ze er niet constant in zitten. Hier rennen ze alleen als ze denken dat er gevaar is, dan zijn ze héél snel weer binnen