Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
EmptyWords schreef:ik krijg ook steeds opmerkingen dat mnhond zo goed lusitert.... ik snap niet dat zoiets bijzonder meot zijn.
gisteren een groepsfoto gemaakt, 13 hond op een rijtje gezet en foto's gemaakt... alle voorbijgangers verbaasd dat ze bleven zitten... dat heet opvoeden meneer...
love_western schreef:EmptyWords schreef:ik krijg ook steeds opmerkingen dat mnhond zo goed lusitert.... ik snap niet dat zoiets bijzonder meot zijn.
gisteren een groepsfoto gemaakt, 13 hond op een rijtje gezet en foto's gemaakt... alle voorbijgangers verbaasd dat ze bleven zitten... dat heet opvoeden meneer...
Tjah ik snap het wel waarom het bijzonder is. Tenminste hier in de omgeving. 9 van de 10 honden die ik zie zijn gewoon niet opgevoed. Wel gevoed
Machie schreef:Mijn honden zijn niet zo enorm gehoorzaam of perfect opgevoed. Ze voldoen voor mij en dat is waar het uiteindelijk om gaatIk heb 2 trekmachines aan de lijn als ik ze alle 3 tegelijkertijd uitlaat, maar vind ik niet erg. Als het moet kunnen ze alle 3 heel netjes naast me lopen. Ik heb er maar 1 die 100% hier komt als ik roep. Dat is ook de enige waarbij dat echt moet. Eentje die komt helemaal niet hier, die kent alleen wachten. Dan staat ie braaf doodstil
En de ander luistert super als ik vreten heb
Zit/af en blijf kennen ze dan wel weer heel goed. Moet ook, ze moeten geregeld met elkaar op de foto