Esplendido schreef:Dat is een lange dag dan en een lange rit naar huis. Toch is het wel echt ontzettend belangrijk hem echt in de bench te laten, je hoort zo vaak dat mensen onderweg toch even stoppen want de hond piept en ze denken dat de hond dan moet plassen en dan ontsnapt de hond. En zie een hond die hier nog niet gewend is en nog geen mensen heeft met wie hij een band heeft maar eens te pakken te krijgen. Gewoon oude spullen in de bench waarvan het niet erg is als ze nat of vies worden.
Salsa ook voor jullie zijn het de laatste uurtjes aftellen, veel plezier vanmiddag!
Ja klopt ik laat hem ook zeker in de bench zitten tot we thuis zijn! Ik laat hem ook echt pas uit de bench als we binnen zijn met de deur dicht zodat hij nergens heen kan. Ik moet alleen even aankijken hoe ik het precies ga doen, aangezien ik hem en mijn andere hond graag meeneem naar een neutrale plek om elkaar te ontmoeten dus ik weet niet of ik hem dan het beste in de auto met de deuren dicht alvast zijn tuigje en alles om kan doen, of thuis mee naar binnen waar de andere hond er niet bij kan. Bij dat laatste ben ik bang dat mijn andere hond hem al kan ruiken. Het liefste zou ik namelijk met de puppy al richting het park lopen (daar komt mijn andere hond nooit), en dat mijn broer dan ondertussen de andere hond haalt en ook naar het park loopt, zodat ze elkaar écht op neutraal gebied ontmoeten