Ja, kleurtjes kent hij ook! Alleen blauw en groen haalt hij nog weleens door elkaar Cijfertjes hebben we nog niet geprobeerd. Hij herkent ook wel figuurtjes (dus een rond of vierkant puzzelstukje op de goede plek neerleggen etc).
Kun je hem op zo'n moment niet afleiden met een speeltje van hemzelf? Of werkt dat niet zo bij edels?
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-20 15:13
Ja, als ik echt boos wordt snapt hij het dondersgoed want dat hoort hij aan mijn toon. Hij maakt er s'avonds ook altijd een potje van wanneer hij in zijn slaapkooi moet. Dan vliegt ie steeds weg en laat zich niet vangen. Tot ik echt boos "Mango!" zeg en dan stapt hij direct op. Hij is niet gek, zeg maar En hij snapt het dondersgoed
Afleiden met een eigen speeltje lukt dan niet, want hij is idd echt op het boevenpad en alles waar hij niet mag aankomen is dan veel interessanter
Stiekem moet ik er ook om lachen, hoor! Al is het wel zonde van mijn puzzels Hij maakt de stukjes ook meestal niet kapot. Vaak vliegt hij er alleen maar een rondje mee door de kamer. Maar eerder vandaag was hij even pissig omdat ik aan de telefoon was en hij geen aandacht kreeg. En dan maakt hij ze dus wel stuk
Hahahaha! Ik lig in bed nog even snel op bokt te spieken en dit filmpje gaat er voor zorgen dat ik met een lach in slaap val Wat is het toch een ondeugd. Je ziet hem gewoon denken 1, 2, 3! Ja nu! Hap!
YvonneV
Geplaatst: 29-09-20 11:04
Cayenne schreef:
Iemand nog een edelpapegaai hebben?
dochterlief vraagt waar en wanneer ze hem op kan halen?
Britta31
Ik had maar 1 klein dingetje nodig... Well, that escalated quickly
Suzanne F.
Geplaatst: 04-10-20 09:28
Ik had vannacht een Mango in mijn droom. En daar moest ik mee op dressuurwedstrijd. Maar hij had het heel koud en dook helemaal in mijn jas. En toen dacht ik: oh jee als hij het zo nog maar doet in de proef dan.