Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
madeliefw schreef:Dat hebben ze bij ons ook Neonlight. Gewoon eenmalig. Wordt het gewisselde gebit gecontroleerd en gewicht enzo. Is ook gratis. Ik woon niet in friesland maar in twente. Als iemand daar een keer zin heeft om te meeten lijkt me dat leuk. Friesland is me iets te ver.
Jennyj01 schreef:Ziet er ongeveer hetzelfde uit hoor. Als het goed is ben je recent voor de 13 weken enting geweest. De dierenarts heeft er toch ook niks van gezegd?
Beide in een lekker charmante houding
melissac schreef:Bentley is nu 13 weken en woog vorige week tijdens de laatste enting 8.8 kilo dus het valt nog wel mee alleen toen we hem kochten en thuis kwamen was het een beetje vreemd allemaal.
- De verkoper zei dat hij 8 weken was en toen we thuis kwamen en nog eens goed in z'n paspoort keken was hij net 7 weken.
- De advertentie zelf klopte al niet want het waren 2 verschillende puppy's en de foto's waren niet bij hem thuis gemaakt.
- Toen we belden vroeg hij nog of we een reu of teef wouden, toen we daar aan kwamen bleek het dat hij sowieso geen teefjes had.
- De puppy's lagen op de tocht en de moeder kon er niet bij komen omdat de tussendeur dicht zat.
- Toen wij thuis kwamen heb ik de hele advertentie nagekeken en was die eraf gehaald en heeft hij er een nieuwe op gezet.
- Op de advertentie stond 2 bruine labradors, Bentley is zwart.
Nu is Bentley helemaal gezond gelukkig maar ik vind het nog steeds vreemd
melissac schreef:madeliefw schreef:Dat hebben ze bij ons ook Neonlight. Gewoon eenmalig. Wordt het gewisselde gebit gecontroleerd en gewicht enzo. Is ook gratis. Ik woon niet in friesland maar in twente. Als iemand daar een keer zin heeft om te meeten lijkt me dat leuk. Friesland is me iets te ver.
Ik woon in apeldoorn dus twente is niet al te ver weg! Lijkt me wel leuk