Eoweyn_x schreef:Dat is een goede ja. Of een onderbak van een kooi?
Dan ligt het denk ik na een uur ernaast vandaar dat ik die grote ton dacht! Ze springen toch graag overal in en op

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eoweyn_x schreef:Ik weet het al Iris. Je hebt vast dinosauriërs die je konijnen pakken!
Even serieus. Je hebt nertsengaas: dat beschermt tegen marters, vossen, katten, roofvogels. Dus dat iets daardoor heen vreet is echt onzin.
Je weet onze mening, ons advies, wil je alsjeblieft stoppen met drammen over je flats? Ik ben in staat het topic uit te gaan, het gaat al 2 dagen over bijna niets anders.
iris_relente schreef:Eoweyn_x schreef:Ik weet het al Iris. Je hebt vast dinosauriërs die je konijnen pakken!
Even serieus. Je hebt nertsengaas: dat beschermt tegen marters, vossen, katten, roofvogels. Dus dat iets daardoor heen vreet is echt onzin.
Je weet onze mening, ons advies, wil je alsjeblieft stoppen met drammen over je flats? Ik ben in staat het topic uit te gaan, het gaat al 2 dagen over bijna niets anders.
Vat het niet verkeerd op maar ik zoek nieuwe flats die groter zijn en vraag dan als iemand van jullie iedeeen heeft voor een flat en dan krijg ik heel veel commentaar en allemaal opties waar ik niks aan heb en niet om vraag en bij deze zal ik hierin niks meer vragen of dit een goed hok is want dan krijg ik toch weer allemaal commentaar terwijl ik gewoon hulp vraag.
iris_relente schreef:En daarom heb ik een ander topic gevonden, waar ze wel helpen met het idee dat ik heb ookal zijn ze het er niet mee eens, en helpen ze zoeken naar de beste flats die er zijn en de beste maten, dat vind ik fijn want ik vraag het niks voor niks en ook niet om een discussie te beginnen want dat wil ik helemaal niet, maar we waren er al over op gehouden
Zwerte schreef:iris_relente schreef:En daarom heb ik een ander topic gevonden, waar ze wel helpen met het idee dat ik heb ookal zijn ze het er niet mee eens, en helpen ze zoeken naar de beste flats die er zijn en de beste maten, dat vind ik fijn want ik vraag het niks voor niks en ook niet om een discussie te beginnen want dat wil ik helemaal niet, maar we waren er al over op gehouden
Ik was erg nieuwsgierig naar dat andere topic dus even opgezocht. Maar ik zie ze niet echt meehelpen, alleen opmerken dat het voor permanent veel te klein is en net zo goed commentaar op je fokken/vermeerderen. Verschil is daar wel dat je netjes er op in gaat en uitlegt, wat je hier minder deed.
En je kan nou eenmaal een discussie verwachten op een discussieforum....
Ik vind het trouwens misleidend dat je spreekt over hele dag in een grote ren, terwijl het in werkelijkheid een klein rennetje is en alleen tijdens daglicht, wat nu betekent dat ze van eind middag tot ochtend opgesloten zitten. Sorry, maar jouw rennetjes zijn geschikt om net een minirondje te rennen, dat kan je echt niet groot noemen. Ben benieuwd of ze in dat topic nog mee helpen als je laat zien wat jouw idee van een grote ren is...
Maargoed ik zal ook ophouden nu, maar dit kon ik echt ff niet laten liggen.
Zal verder gaan met ontopic meepraten. Wat betreft zand, ik gebruik vulzand en dat werkt heel goed. Ik heb daar sowieso een berg van liggen voor verhardingsprojectjes, dus geen idee of je het in kleinere hoeveelheden kan kopen. Speelzand lijkt me wel erg fijn, ik zou bang zijn dat de tunnels instorten, gebeurt dat niet?