Hier gaat alles goed, zelfs de iniminie gaat heel goed voor uit. Happy me. Ik heb nog 1 beschikbaar trouwends De kleine is nu meer pup, op foto nog niet zo, de dames inhalen gaat nooit meer lukken
Vraagje aan de mensen die een 2e aussie erbij hebben genomen. Hoe deden jullie dat de eerste paar nachten? Pup in de bench en oudere aussie erbij in de woonkamer?
Fotsy
Geplaatst: 16-12-18 00:12
Elk in eigen bench en dat doen we nog steeds en gaat super. Eerste week is dat toch even doorbijten. En ik liet dan snachts pup alleen uit. Nu hoeft dat ook al lang niet meer.
Hebben jullie nog tips voor hardnekkige opstaande vacht glad te krijgen voor op show? Naya haar haar staat alle kanten op en ook omhoog. zooral bij de rug en de poep/broek. En voor show zien ze dit liever glad. Had al een shampoo en conditioner gekocht voor dit maar 1x schudden en alles stond terug recht
Wij hebben als we ze klaar maken voor de show een droogdoek op de rug. Hier heeft ze 2 droogdoeken op met een dekentje eroverheen. Maar het gaat met name om de droogdoeken die je vochtig maakt.
Helaas heb ik vandaag afscheid moeten nemen van de kleine pup. Wat een vechter hij was al die tijd, was in eens over. Hij wilde niet meer drinken bij moeder flessen ook niet meer. Met sonde gong het best goed, maar ook op laatste ging dit niet want melk verteerde niet hij leek uitgedroogd en zijn tandvlees was grouw aan het worden. Ik heb deze vechter moeten laten gaan. Dit is dan minder leuke van fokken,hij zal altijd een plekje houden bij mij