Kittenkletstopic!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 22:35

Hahaha, arme poes! Wel een leuke naam! :)

MarloesRixt

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 22:36

Wat is Jack knap!! Veel plezier met hem :D

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 22:40

Wat een plaatje <3

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 22:52

Winnie wat fijn dat je in elk geval het zusje hebt! Ik kan mij voorstellen dat je hier echt van baalt dat je hem achter moest laten!

Mooie main coon trouwens eind vorige pagina!

Omdat Ginger eindelijk giardia vrij is ben ik met haar naar mijn broertje gegaan. Ginger vond het een erg leuk uitstapje, zijn poes minder xD die was echt furieus haha, terwijl die het jaar daarvoor (ze is nu 2 jaar) heel makkelijk samen ging met een andere poes toen ze daar bleef logeren. (Was wel haar zusje maar had ze lange tijd niet gezien). Ginger zat em rustig te chillen, zelfs te spelen op de bank terwijl die poes aan het krijsen en grommen was :+ Ginger snapte niet waarom ze zo gemeen was zD na half uurtje zijn we weer weggegaan, volgende x komt de poes bij mij gezien ginger er geen probleem mee heeft en die poes al eerder bij mij thuis is geweest. Hopelijk komt het goed zodat ze hier een maand kan logeren := Ginger is gelukkig dus erg stress bestendig. Eenmaal thuis wou ze meteen de tuin in om te spelen xD

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 22:55

vaak verbeterd dat met een paar dagen wel.
Ik heb Mo vorige week ook bij 2 voor haar wildvreemde katten gezet.
Heeft ong 1 week van spanning en onrust opgeleverd en nu lopen ze rond alsof het nooit anders was. :)
En dan hebben we het dus over 3 volwassen katten. ;)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 22:59

Anja bij Ginger ligt het dus niet, zij is echt super sociaal en nieuwschierig. Vind alles leuk! Alleen G, de poes van mijn broertje, heeft dus nog vrijwel geen andere katten naast haar eigen nest ontmoet. Zij woont op een bovenhuis en ziet dus ook geen katten in tuinen ofzo. Ginger zit uren bij de ramen en bij de hordeur die uitkijkt op de tuin waar heel veel katten rondlopen, dus die zal ook dan vaak genoeg met andere katten bezig zijn. G was overdonderd van het feit dat er opeens een kat in haar huis was xD

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 08:49

Wauw wat is Jack prachtig

Ik zou wel 1x kittens willen van Pepper de mc hier, dus wie weet eind vh jaar/begin volgend jaar

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 16:37

Mila, zo heet ze nu, mocht zojuist voor het eerst even in de tuin. Heeft ze nog nooit gezien in haar korte leventje en dat is overduidelijk af te lezen aan haar blik op de foto :')

Afbeelding

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 17:02

Haha grote oogjes <3

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 17:17

Haha ja ze heeft echt de britse langhaar oogopslag <3

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 17:47

Errug CUTE! Niks lelijks aan!

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 17:48

Ach wat een dotje.

Sammie is ook lekker aan t chillen in de tuin

Afbeelding

En heeft een nieuw mandje gevonden, hij molt alle planten :')

Afbeelding

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 22:14

*\o/* Voor Ginger!

<3 <3 Wat een dotje!

Even hé.. Hoe krijg ik mijn katten dikker?? Elke dag krijgen ze een half zakje nat, altijd onbeperkt brokken en er gaan ook nog de nodige snoepjes in verdeeld over de dag. Oja, ook nog wel eens een muis hier en daar, maar nee hoor. Ze worden alleen maar dunner. -O- Milou ga ik me haast voor schamen als ik niet beter zou weten..

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 22:20

goed ontwormen, enne...slagroom???

:D

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 22:21

winnie03 schreef:
Mila, zo heet ze nu, mocht zojuist voor het eerst even in de tuin. Heeft ze nog nooit gezien in haar korte leventje en dat is overduidelijk af te lezen aan haar blik op de foto :')

[ [url=m/9jsPtp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hihi die oogjes!! Die zal wel flink kunnen slapen/dromen straks

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 22:24

Leuke foto's van Mila en Sammy! :D

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 22:25

Yom schreef:
goed ontwormen, enne...slagroom???

:D

Ontworming vorige maand beide nog gedaan en Milou gister nog eens. Met milbemax overigens.
Las net wel op andere site's dat kattenmelk een verschil kan maken, zou dat echt helpen? Want een flesje kattenmelk is al snel gekocht, maar had altijd het idee dat het ze meer voor de lekker ging dan dat het echt wat deed :=

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 22:37

je kunt ook kiezen om bijv het blikvoer op te hogen of te vervangen voor KVV, Smuldier kun je bijv gewoon bij de supermarkt halen (vriesvak) en kost ong €0,65 per pakje van 400gr.
Let wel ff op met pens, meeste katten lusten dat niet, maar met vleescompleet en kip zit je zowiezo safe. :)

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 11:04

Verse hamster schijnt ook goed aan te zetten, aldus dunnetje Mila.

Afbeelding

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 16:19

eten ze wel genoeg van de brokken? Mijn kater kon ik niet onbeperkt voeren dan was het eten niet interessant meer en at hij er nauwelijks meer van en werd mager.

Alle vier de meisjes zijn gereserveerd, de 3 bleekscheten mogen bij elkaar blijven (zal lekker druk worden daar _O-)

M_nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 16:32

Tommie zoekt het hogerop. Hij speelt nu op de onderste trede. Ben wel bang dat hij valt, hij is nog zo speels en zonder angst. Gelukkig is hij ook voorzichtig.
Afbeelding
Op deze foto lijkt zijn hoofd heel groot in vergelijking met zijn lichaam, valt wel mee maar vond de foto wel lief.
Afbeelding

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 16:58

lor1_1984 schreef:
je kunt ook kiezen om bijv het blikvoer op te hogen of te vervangen voor KVV, Smuldier kun je bijv gewoon bij de supermarkt halen (vriesvak) en kost ong €0,65 per pakje van 400gr.
Let wel ff op met pens, meeste katten lusten dat niet, maar met vleescompleet en kip zit je zowiezo safe. :)

Hm, das ook wel een goede idd!

Van schreef:
eten ze wel genoeg van de brokken? Mijn kater kon ik niet onbeperkt voeren dan was het eten niet interessant meer en at hij er nauwelijks meer van en werd mager.

Alle vier de meisjes zijn gereserveerd, de 3 bleekscheten mogen bij elkaar blijven (zal lekker druk worden daar _O-)

Ze hebben zo'n duobakje, deze https://www.petsplace.nl/kat/voer-drink ... s~M-867217. Vul beide kanten met voer 's avonds en 24 uur later is het bakje leeg en vul ik hem opnieuw. Gedurende de dag lopen ze ook geregeld naar boven om even een paar happen te eten.

Wauw, 3 te gelijk, die hebben lef _O- Wel onwijs leuk dat ze bij elkaar kunnen blijven.

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 22:22

Ohhh leuke foto's van tommie!! En hamster.. Dat is geen gek maaltje natuurlijk Mila! Maar beter naar je baasje luisteren ;) misschien heeft ze wel tonijn of zalm voor je!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 23:17

Ginger heeft vandaag 3 x diaree gehad... Terwijl de test dus wel aangaf dat ze parasiet vrij is... Pfff gedoe

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 03:38

Pff het blijft ook maar bezig met Ginger hè, sneu! Hopen dat ze parasiet vrij blijft!

Dinsdag vlieg ik naar Italië.. Eerste keer dat we Sienna helemaal alleen achter laten (natuurlijk met de katers en goede zorg van de buren) maar alsnog vind ik het best spannend.. Ze is namelijk zo vliegensvlug.. De laatste tijd maakt ze er een sport van om snel de deur uit te rennen als je even niet op let en naar binnen loopt. En ze mag niet buiten komen. En als ze eenmaal buiten loopt is ze ook nog lastig te vangen omdat ze er dan helemaal een spelletje van gaat maken.

Ik denk dat ik maar nooit aan kinderen ga beginnen. Ben steeds al veel te bezorgd over Sienna. Haha!