YES! Dina heeft een superschoon kontje en is niet afgevallen!
Wát een opluchting!
Pijnstilling+ontstekingsremmer maak ik de 7 dagen kuur af en antibiotica de 10 dagen kuur af.
Dwangvoer twijfel ik over om niet meer te geven. Laatste keer was gisteravond half 8 en ik had al afgebouwd van 5x naar 1x in 5 dagen. Lijkt me dus dat ze nu zonder kan?
Tooske schreef:Dat staat toch ook in mijn bericht? Iedereen mag zelf weten hoe ver hij gaat in de dingen die hij/zij bij de dierenarts laat doen. Of ik het daarmee eens ben is een ander verhaal.
Nou, ik vind "Maar dat moet ieder voor zich weten." wel klinken als een mening en niet als een puur statement
Het is idd zo dat er geen regels voor zijn, maar ik ben het daar dus niet mee eens, dat iedereen het zelf mag weten. Ik zou het fijn vinden als er regels voor komen of strenge controles op verwaarlozing (= niks doen terwijl beestje crepeert en verholpen had kunnen worden).
Miracle_ schreef:Algolith is een zeewier soort voor knaagdieren waar heel veel vitamine en mineralen inzitten. Een soort boost-supplement.
Maar als je de gewone CC al vol op geeft, moet je er niet te veel van geven.

Klinkt goed!
Ik geef CC niet meer volop omdat het nu dus een stuk beter gaat. Ik had per dag afgebouwd naar 1x minder dwangvoeren. Twijfel dus ook of ze dat nog nodig zal hebben. Maar wel een goeie voor als ze toch nog achteruit gaat of er een keer iets anders gebeurt!