Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Hhilde schreef:Ja, band vind ik dan weer jammer want die vindt Beau geweldig
Staan er op die dag schapennetten om het veld heen daar Marleen?
Aco schreef:Mag ik hier even mijn frustraties afschrijven?
Gisteren had ik mijn eerste echte gehoorzaamheid met mijn hond (golden retriever). Ik was super zenuwachtig omdat ik wist dat ik natuurlijk niet kon tippen aan de toppers die naast mij stonden + mijn hond niet echt de goede ingesteldheid heeft om wedstrijden te spelen (liever lui dan moe).
Toch was ik super trots dat ik het al zoveel bereikt had met haar, ze zeiden trouwens altijd dat ik mijn brevet nooit ging halen.
Toen ik aan het spelen was stonden er enkele mensen aan de kant die constant aan het roepen waren op mij (sla je hond, welke belachelijke hond heb je, kan het nog erger, geef een ruk,...) en mij super hard aan het uitlachen waren omdat mijn hond niet alles perfect deed... Heb echt met tranen in mijn ogen op dat veld gestaan... Doe je dit nu wel bij iemand die een eerste keer wedstrijd speelt en natuurlijk alles nog niet voor de volle 100% kent? Ben echt zo hard ontgoocheld in de mentaliteit van de wedstrijdspelers bij ons! Weet niet als ik ooit nog wedstrijden wil spelen...
Na de wedstrijd kreeg ik mijn punten (68/100, waar ik heel trots op ben aangezien het onze eerste keer was), kwam 1 van die mensen plots naar mij om te vragen hoeveel ik had. Begon ze me voor al die mensen uit te lachen en zei ze nog eens dat ik teveel punten heb gekregen...
Moet nu straks gaan trainen met mijn hond en heb er natuurlijk geen zin meer in.
(Sorry voor mijn beklag, wou het even van me afschrijven en denk wel dat dit hier kon).