Envie dus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cinniz123 schreef:Van schreef:Medicijnen van mijn reu zijn ook ruim 20 euro duurder. Niet normaal imo maar zonder gaattie dood
zonder is ook geen optie nee maar vind bizar.
En weet je via internet is het op recept voor 57,81 te koop en ik betaal 91,40 vind het nogal een verschil….
Zeehondje kan ook wel door als ET
kiwiwitje schreef:cinniz123 schreef:
zonder is ook geen optie nee maar vind bizar.
En weet je via internet is het op recept voor 57,81 te koop en ik betaal 91,40 vind het nogal een verschil….
Zeehondje kan ook wel door als ET
Van oogzalf weet ik wel dat die in belgie VEEL goedkoper is. Had een bevriende fokker namelijk ook. Die betaalde in NL ook iets van 50 voor een tube en in belgie geloof iets van 13. Misschien dat je daar nog iets mee kan checken/regelen.
Appeltje_1 schreef:Ik lees mee! Ik heb helaas geen hond. Maar misschien nemen wij er eentje!![]()
Nog niet zeker, omdat wij een kat hebben. Daarnaast nog een twijfel of we toch een kitten nemen of een puppy.
Ondertussen lees en geniet ik mee!
KimD schreef:Appeltje_1 schreef:Ik lees mee! Ik heb helaas geen hond. Maar misschien nemen wij er eentje!![]()
Nog niet zeker, omdat wij een kat hebben. Daarnaast nog een twijfel of we toch een kitten nemen of een puppy.
Ondertussen lees en geniet ik mee!
Aangezien je één kat hebt zou ik in dat geval voor een kitten kiezen, het leven is toch veel leuker met zijn tweeën!
Bodan schreef:Ik zit voornamelijk in meelees modus in deze groep, gaat zo snel met alle berichten haha. Ik twijfelde waar ik met mijn vraag terecht kan, maar ga hem toch hier stellen. Mijn pup van 3 maanden heeft giardia. Hebben jullie nog adviezen om haar het beste te kunnen helpen? Zijn haar brokken van dog lovers gold HE voldoende koolhydraat arm en graanvrij? Of kan ik beter bv een speciaal pakket kopen van bv bellfor. Ik zal op zoek gaan naar graanvrije beloningsbrokjes.
KimD schreef:Bodan schreef:Ik zit voornamelijk in meelees modus in deze groep, gaat zo snel met alle berichten haha. Ik twijfelde waar ik met mijn vraag terecht kan, maar ga hem toch hier stellen. Mijn pup van 3 maanden heeft giardia. Hebben jullie nog adviezen om haar het beste te kunnen helpen? Zijn haar brokken van dog lovers gold HE voldoende koolhydraat arm en graanvrij? Of kan ik beter bv een speciaal pakket kopen van bv bellfor. Ik zal op zoek gaan naar graanvrije beloningsbrokjes.
Even voordat ik verder ga op de rest. Ben je wel met de pup bij DA onder behandeling evt icm begeleiding van de fokker? Want giardia bij pups is echt funest.
Bodan schreef:Ik zit voornamelijk in meelees modus in deze groep, gaat zo snel met alle berichten haha. Ik twijfelde waar ik met mijn vraag terecht kan, maar ga hem toch hier stellen. Mijn pup van 3 maanden heeft giardia. Hebben jullie nog adviezen om haar het beste te kunnen helpen? Zijn haar brokken van dog lovers gold HE voldoende koolhydraat arm en graanvrij? Of kan ik beter bv een speciaal pakket kopen van bv bellfor. Ik zal op zoek gaan naar graanvrije beloningsbrokjes.