Dat ziet er inderdaad niet uit als een goed ontwikkeld eitje, dat ziet zelfs een leek op vogelgebied (zoals ik) nog. Hoop dat het allemaal vals alarm blijkt te zijn en er gewoon een gezond kuikentje uit komt.
Oh jee, dat is even spannend, hopelijk komt het toch goed. Al lijkt me dit eerlijk gezegd wel makkelijker voor jou: beter een eitje dat niet ontwikkelt dan een dood vogeltje in het broedblok... al blijft het sneu
Hoe gaat het nu, weet je al wat meer? De eerste eitjes mogen al bijna uitkomen, toch?
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-21 12:28
Ja, nog 2 dagen en dan mag het eerste eitje uitkomen! Het eitje wat niet goed ontwikkeld lijkt, heeft toch nog wel leven. Dus ik ben benieuwd of het nog uit komt! Het is nu echt even stilte voor de storm
Dit keer moet het wel goed gaan want er zitten er 2 voor mij bij haha en ik kijk er zoooooo naar uit
Dreamybol
Geplaatst: 21-03-21 17:28
Cayenne schreef:
Oooh ja haha Dat paste niet meer in de titel
En toch heb ik altijd 'goede eitjes slechte eitjes' in mijn hoofd bij jouw broedtopics. Dus ook bij deze.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-21 17:59
horselover22 schreef:
Dit keer moet het wel goed gaan want er zitten er 2 voor mij bij haha en ik kijk er zoooooo naar uit
Oa Dido staat ook voor een kleintje op de lijst Zo leuk wanneer ze naar bokkers gaan
Net nog even geschouwd en de eitjes ontwikkelen super! Nog geen eerste tekenen van uitkomen, maar dan moet de luchtcel gaan kantelen en dat zie ik ook nog niet
Het twijfeleitje is zich dus nog steeds aan het ontwikkelen, maar het ziet er ook nog steeds anders uit als de rest. Ik ben dus benieuwd of dat wat gaat worden! en bij één van de eitjes van Magic en Médora kon ik in ieder geval al zien dat er een kleintje met zwarte ogen in zit
Heel grappig. Ik ben nu in gesprek met de vorige eigenaar van Magic & Médora en hij zegt opeens dat ik de overgrootmoeder van Médora ook heb zitten. Whut? Maar hij kent de persoon waar ik Hera toentertijd van heb gekocht en idd het klopt