Warboel; hier indd een rompertje tijdens loopsheid. Ideaal.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Warboel schreef:Mocht ik Ot laten helpen (neig vooralsnog inmiddels wel naar ja) ga ik denk voor zo’n rompertje hoorzit sowieso te twijfelen om zo’n romper te bestellen, voor als ze straks loops wordt. Ze slaapt bij ons op bed dus dan is dat wel zo fris haha. Ze is het ook gewend om te dragen natuurlijk dus dat scheelt wel.
Kiimm_ schreef:Cody was heel makkelijk bij de dierenarts , totdat ze bloed moesten afnemen en de nieuwe dierenarts meerdere malen in poot en hals heeft mis geprikt. Op mijn eis heeft iemand anders toen in zijn andere poot in 1x goed geprikt. Wat dat betreft heeft Cody al veel mee gemerkt in zijn nog kort leventje. Als hij het ergens niet mee eens is laat hij het heel duidelijk horenGrijpen doet die niet, maar tegen stribbelen en krijsen ..
Kiimm_ schreef:Och Kaus, wat een ellende... Wel fijn dat de dierenarts even liet weten wie er fout was
Cody moet maandag weer naar de dierenarts, een puppy consult. Toen hij net bij ons was hoorde ze iets aan het hart, het was geen ruis maar ook niet goed. Dierenarts zegt dit vaker te horen bij jonge honden en dat ze er meestal overheen groeien. Dus maandag wordt zijn hart weer even gehoord om te kijken of het nu goed is. Een simpel afspraakje, hopelijk weer een positieve ervaring.
Puppy consult is ook nog eens gratis. Mijn dierenarts biedt dit aan zodat puppy's wennen aan de dierenarts aangezien ze meestal bijna niet komen (Cody was een uitzondering:+ )