Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hebben Dana en Gandalf mooi gefixt! Prachtige puppy's
Oshaa schreef:Gefeliciteerd met de zeven prachtige kinders!
Net weer even meegekeken en ik vroeg me af - vanaf wanneer je minder hoeft te 'waken'? Heb 2 minuten gekeken en heb al gezien dat Dana een puppy uit de kist wilde meenemen (en jullie moesten ingrijpen) en dat ze er boven op is gaan liggen (en jullie ook hebben ingegrepen). Dat lijkt me echt enorm intensief! Of zal dat snel minder nodig zijn?
Even kijken waar dat aan ligt, of ze nu met slaapzak iets comfortabeler is / blijft. Het is natuurlijk ook allemaal nog super pril.
. En wat zijn ze leuk en knap en gaaf
. Ik heb geen keiharde puppyfever nu hoor. Nee hoor. Gelukkig is dit totaaaal niet mijn ras
.
!
toch werd het dat. Dana was gisteren heel onrustig en vannacht ook heel onrustig tot een uur of 2, toen viel ze onder mijn deken tussen mijn benen als een blok in slaap en heeft dat een paar uur volgehouden. Vanochtend rond een uur of vijf werd ze weer onrustig en wilde ze tig keer naar buiten omdat ze drang had. Zij dacht om te poepen, op een bepaald moment besloten haar niet meer naar buiten te laten, áls ze iets moest dan maar binnen.
Teruggelegd, in de gaten gehouden maar hij ging goed en was krachtig. Tijdens mijn wrijven kwam niet veel later nummer 2, 3 én 4 binnen 2 minuten ter wereld. Toen moesten we even doorwerken.

Spruit schreef:Wat een heerlijk verslag om te lezen
Wel grappig, de interesse van bv verloskundigen in het geboren worden van andere diersoorten. Hier heeft mijn verloskundige mij de oren al van het hoofd gevraagd hoe alles bij koeien gaat
Vandaag kwam ze er dus achter dat die van een hond en mens ook best vergelijkbaar is. Hahaha!
super divers zo qua geslachten en kleuren, echt gaaf zeg!