Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
je kan vast niet wachten om hem op te halen!
kan hij veilig naar buiten
wel handig, je brengt me op ideeën voor hier thuis
ben zo blij en zenuwachtig tegelijk. 

Tegeltje vind het wel leuk dat ik zoveel thuis ben, denk ik, maar als ik eerlijk ben vind ik het best moeilijk om hem bezig te houden soms, wat soms een beetje ontmoedigend is
Ga ik dan uiteindelijk toch wat werken, loopt hij nog een kwartier te klagen door het huis
Ik verhuis in de zomer naar een appartement dat eigenlijk in een oude kloostergang ligt (dus internaatachtige gang met 3 deuren aan elke kant), had al gegrapt dat we ook in elke deur een luikje gingen moeten steken 
Houd ons op de hoogte he!
Zal proberen eens een duidelijke foto van zijn tekeningen te maken!
eerst 1.5 uur gereden om Coco te bekijken. Hij was extreem angstig en blies en gromde naar me (daar hadden ze me al voor gewaarschuwd aan de telefoon). En toch zei iets in me dat ik hem mee moest nemen, dus toen gingen we weer 1.5 uur terug met een bange, boze Coco.
.
het half wilde katje heeft bij ons vannacht op bed geslapen en komt ook al naar ons toe om geaaid te worden. Ze is nog geen week hier.
Komt goed, zeker met een andere kat, die laat het goede voorbeeld zien! Fireheart schreef:Iolanthe, ik herken wat jij zegt in mijn eigen kat, Spotty is heel moeilijk bezig te houden maar eist wel heel veel aandacht op. En als je die aandacht dan niet meer geeft, gaat hij miauwen. Daarom heb ik een vriendje voor hem geadopteerd, in de hoop dat hij daar lekker mee kan spelen.

Komt vast wel helemaal goed, zo nieuwsgierig en stoer al
ik merk dat hij heel graag onder het bed vandaan wil maar hij is zó bang. Hij miauwt ook af en toe helemaal verloren.
:
Ik hoop dat hij de rest nu zelf wat kan poetsen, maar heb wel schrik nu dat die vochtige doekjes geen goed idee waren daarvoor...
Iolanthe schreef:Heb dit ook in het algemene Katten topic gepost want alle tips zijn welkom:
Hier iemand die ervaring heeft met de kont van je kat afkuisen?![]()
Tegeltje was op de kattenbak gegaan, maar was wat blijven hangen dat hij probeerde aan het tapijt er af te wrijven. Heb toen wel het meeste er af kunnen krijgen met vochtige doekjes en toiletpapier, maar er blijft veel hangen door zijn lange haarIk hoop dat hij de rest nu zelf wat kan poetsen, maar heb wel schrik nu dat die vochtige doekjes geen goed idee waren daarvoor...
Tips welkom

Morrie schreef:Ik knipt het eruit en de restjes was ik eruit. Hup met d’r gat in bad (of een teiltje warm water als je geen bad hebt). Maar Pamuk is heel meegaand en laat het allemaal over zich heen komen.

Tegeltje heeft het goed getroffen dat zijn mens dat allemaal voor ze doet
wat doen ze het alle twee onwijs goed.
hij wil alleen maar spelen en knuffelen en nog meer spelen.