Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bigone schreef:Als je begint te twijfelen dan is een second opinion misschien toch wel beter, of het bevestigd wat je eigen da zegt of er komt iets anders uit maar dan weet je het in ieder geval.
Veel drinken en bijna kleurloos plassen hoort wel bij nierfalen.
bigone schreef:Had er nog iets bijgeschreven om eventueel te verklaren waarom ze soms heel goed en dan weer slechter word.
Kabayo schreef:Kan een nierwaarde ook omhoog schieten als ze uitgedroogt is? En passen de symptomen er bij? Wat nou als ze helemaal geen nier problemen heeft? Of denken jullie van wel omdat ze wel echt veel plast (ze plast gewoon water)
Ik bedenk maar wat hoor. Ze is nu gewoon bijna normaal. Hoe ik haar ken. Van het vele plassen en niet eten (van brokken) na dan. Maar ja. Wellicht is dit weer tijdelijk
Denise_Storm schreef:Ik lees het topic al vanaf het begin mee, maar had niet echt iets nuttigs in te brengen. Maar ik heb nu misschien wel een tip. Wellicht doe je dit al, maar...
- Probeer haar eens op verschillende momenten van de dag te filmen (bijv. 9.00 12.00 15.00 18.00 21.00) om zo een “filmdagboek” bij te houden en beelden te vergelijken (wellicht symptomen te herkennen of iets dergelijks).
- Al het water wat ze krijgt voorlopig afmeten. Dus als je water bij het voer doet: doe dit met een maatbeker en noteer dus hoeveel vocht ze binnenkrijgt. Hetzelfde uiteraard met als je haar waterbak aanvult. Zo krijg je een beeld van hoeveel water erin gaat en of het realistisch is met hoeveel ze plast...
Misschien heb je niks aan de tips, maar dan wil ik je in iedere geval succes en sterkte wensen! Wat een rot situatie... Ik ga weer onder mijn meeleessteen. Dikke knuffel!
Kabayo schreef:dees_daan schreef:Hoe is haar tandvlees nu? Dat was bleek toch? Als daar weer wat kleur in zit zou dat ergens wel een goed teken zijn..
Is nu mooi roze. Haar huid is ook soepel
Edit. Ja nu ook diarree sinds vandaag. Vandaag ook 5x gebraakt en in huis geplast