Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
appiesjappie schreef:Als wij dat gaan doen , doen we dat zeker
DeMolenhoek schreef:Sabri: Wanneer ga je nu stoppen? Tot TS instort? Ga je dan gelukkig zijn? Waarom doe jij toch zo ontzettend denigrerend? Je ging jou niet meer laten horen, doe dat dan.
Ts is net haar werk, totaal onverwachts, verloren. Geloof mij maar dat dat niet gepland was. Dan is er inderdaad even geen geld voor extra onderzoeken. Echt nog maar net. Moet iedereen die zijn werk verliest en een paar maand krap zit direct al zijn dieren weg doen?
Ik hoop oprecht dat jij nooit gehandicapt wordt en jou werk verliest. In een dergelijke situatie komen is verschrikkelijk. Ik snap niet waarom je extra zout in de wonden blijft gooien
appiesjappie schreef:Het is zo lastig om niet op jou te reageren omdat je mij alleen zwart probeert te praten. Je doet net of ik de verschrikkelijkste baas ben van de hele wereld! Heel wat mensen die in mijn schoenen hadden gestaan hadden haar bij de eerste beet 7 jaar terug al in laten slapen. Verklaarden mij voor gek dat ik overal maar naar toe ging met haar in de hoop dat deze cursus dan wel een keer zou gaan helpen. Maar als je financieel in oliebol zit, Het huis hebt moeten verkopen met verlies dan is elke euro die je hebt al veel. Ik kan haar ook rattengif geven nog goedkoper misschien. Dat doe ik toch ook niet. Had ik het geld maar! Dan had ik van alles gedaan en geprobeerd als de dierenarts zou zeggen dat zou ik nog proberen. Maar van 1 dierenarts heb ik al reactie en ze vond het vervelend voor ons en ze vond het ook een moeilijke beslissing maar ze snapt dat we er zo over denken omdat ze de hond meerdere malen in haar kliniek heeft gehad ons al meerdere keren cursussen heeft aangeboden wat we geprobeerd hebben, ze is op leeftijd en inderdaad pijnstilling is te proberen maar omdat ze altijd al zo geweest is wijst het grommen en het bijten niet op pijn. Dan had ze al haar hele leven pijn gehad moeten hebben. Maar dat is niet zo want daar hebben we haar ook al op laten checken.
MarjanB schreef:Tsnegeren, doorademen en op jezelf vertrouwen. Het is het niet waard! Zo iemand blijft zuigen en zeiken en alleen maar eigen mening houden.
quera schreef:Enjoy86 dit is al van pagina`s geleden.
Hoeft niet weer opgerakeld te worden
Sabri schreef:quera schreef:Enjoy86 dit is al van pagina`s geleden.
Hoeft niet weer opgerakeld te worden
Precies net als aantal andere berichten nu. Die heb ik ook getemt. Ik heb mij teruggetrokken en besloten niet meer in te gaan op deze kwestie en hou dan ook svp op met steeds opnieuw weer oude berichten van pagina's terug van mij naar boven te vissen om weer opnieuw olie op vuur te gooien.