Nog even een update. 'koekoek' is volledig door Esther geaccepteerd, maar toch gaat het wat minder goed. Kleintje drinkt minder en ook van flesje wilt ze minder drinken. Hierdoor komt haar gewichtje ook niet meer goed bij. Ik voeder haar nu met een spuitje zoals bij Koda vroeger. Ze speelt wel nog vaak, dus dat is een goed teken. Ik hoop echt dat ze het haalt. We weten natuurlijk niet wat er met haar mama/rest van het nest? gebeurd is.
Wat een lieve foto's. Esther ziet er zo lief uit! En wat ziet Koekoek er toch al beter uit! Zo'n mooi muisgrijs kleurtje!
En Mr Ray Wat een knappe man is het aan het worden
Toverbal
Geplaatst: 19-05-20 14:44
Wat fijn dat hij weer opgeknapt is! lieve foto's weer
maaike1994
Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-20 22:13
Nog een update van de opvangkatjes
Het gaat goed met hen! Kleintje had het na de eerste ontworming even heel moeilijk gehad enkele dagen maar ze is er doorgekomen
Esther is nog altijd heel mager, maar na verwaarlozing, dracht, zware worminfectie en 5 zogende kittens en zelf nog zo jong te zijn is dat niet onlogisch
Hieronder nog eens een kleine samenvatting vd huidige gewichtjes
Esther lijkt op de tweede foto op een kitten Wat een iele idd. Maar zonder jou was het helemaal vel over poot en dan was het nog maar de vraag of de jonkies het zouden overleven.
Die kleintjes groeien goed! Ik weet even niet meer hoe oud ze zijn, maar mogen de 4 oudste binnenkort niet stilaan over op natvoer zodat mama wat meer energie kan houden?