Ik geef het in andijvie, als ze het echt heel vies vindt kun je het best een paar druppeltjes per stukje doen en het dan dichtvouwen. Dat voorkomt een hele hoop strijd.
 Ik geef het in andijvie, als ze het echt heel vies vindt kun je het best een paar druppeltjes per stukje doen en het dan dichtvouwen. Dat voorkomt een hele hoop strijd.                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ewok ook hoor, maar Herman heeft echt iets!
 Ewok ook hoor, maar Herman heeft echt iets! Gelukkig was het Effie, die interesseert dat allemaal niet zo. Ik had haar pootje in een bakje bloem gedaan (dat stopt het bloeden), toen ik even niet oplette heeft ze daar een hap uit genomen. Heel haar neus zat vol met bloem
 Gelukkig was het Effie, die interesseert dat allemaal niet zo. Ik had haar pootje in een bakje bloem gedaan (dat stopt het bloeden), toen ik even niet oplette heeft ze daar een hap uit genomen. Heel haar neus zat vol met bloem  

) op zo'n vierkant Ikea tafeltje staan. Daar is er nog nooit een afgesprongen. Cavia's zien diepte dus normaal gesproken zullen ze niet snel ergens afspringen, maar er zitten er wel tussen die het wel doen. Marley laat ik er ook niet alleen zitten, die heeft het ooit wel geprobeerd.
 ) op zo'n vierkant Ikea tafeltje staan. Daar is er nog nooit een afgesprongen. Cavia's zien diepte dus normaal gesproken zullen ze niet snel ergens afspringen, maar er zitten er wel tussen die het wel doen. Marley laat ik er ook niet alleen zitten, die heeft het ooit wel geprobeerd.